Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri İlhan Bayram, tramvay hattının tamamlanan Sekapark-Okullar Bölgesi arasındaki 1600 metrelik birinci etabın açılış tarihini belirlediklerini ve 9 Şubat günü törenle hizmete açacaklarını duyurdu. Bayram, birinci kısmı hizmete açtıktan sonra projenin devamında kalan 600 metrelik ikinci kısmı da en kısa sürede tamamlayacaklarını ifade etti.
İLHAN BAYRAM- Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri İlhan Bayram, SEKA Park- Muammer Dereli ve Cahit Elginkan okulunun bulunduğu okullar bölgesi arasında kalan bin 600 metrelik birinci etap çalışmasının 9 Şubat’ta hizmete açılacağını söyledi.
KURUÇEŞME’YE UZATILIYOR
Genel Sekreter İlhan Bayram, şunları söyledi: “SEKA Park-Plajyolu arasındaki 2,2 kilometre mesafedeki hattı tamamlıyoruz. Burası tamamlandıktan sonra hattı Kuruçeşme’ye kadar uzatıyoruz. Bu bölgedeki hatla ilgili proje çalışması sürüyor. Ancak buradaki hattı D-100 Karayolu’nun üst kesimine taşıyoruz. Karayolu’nun üzerinden mi veya altından mı onun hesabı yapılıyor. Yeni dönemin ortalarına doğru burasını da tamamlayacağız” dedi.
ÇOK TERCİH EDİLİYOR-
Tramvay, hizmete girdikten kısa süre sonra İzmitlilerin en çok tercih ettiği ulaşım aracı oldu. Tramvayın geçen yıl taşıdığı yolcu sayısı 10 milyonu geçti.
HATLAR GENİŞLİYOR
Bayram, tramvay hattının şehrin geneline yaydıklarını belirterek, Kuruçeşme ile birlikte Şehir Hastanesi ve Alikahya Stadyum güzergahında toplam 8 kilometre olmak üzere 3 yeni hat mevcut hatta entegre edileceğini belirterek, “Alikahya Stadyumu hattı da 3,5 kilometre uzanarak Yahya Kaptan’da mevcut hatla birleşecek” şeklinde konuştu.
AÇILIŞA HAZIR- SEKA Park ile Okullar bölgesi arasındaki tramvay hattı birinci etabının SEKA Devlet Hastanesi ile okullar bölgesi arasındaki kısım tamamlandı.
Yorum yazarak Özgür Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Özgür Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Özgür Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Özgür Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.
Şimdi oturum açın, her yorumda isim ve e.posta yazma zahmetinden kurtulun. Oturum açmak için bir hesabınız yoksa, oluşturmak için buraya tıklayın.
Yorum yazarak Özgür Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Özgür Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Özgür Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Özgür Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.
Yorumlar
(31)Ademoğlu - Sehir içindeki okullar bu bolgeye taşınacak az araatirinda oyle yorum.yapin ayrica orada hastane var gunluk 20binin üzerinde ogrenci hasta kullanacak bu tramwayi
Mücahit Taş - Yılda 10.000.000 yolcu ! ...Rakkamları biraz düşünerek yazalım .Günde 27.000 yolcu :)..İnternetten şöyle bir baktım; Bursa ort.7.000 yolcu/gün ( Hattı 5 kat daha uzun , şehir 2 milyon nüfuslu )...! Haber yazarken daha dikkatli olalım...
Kukuli - Tramvay gol gol gol...
İzmitli - Türkiyede her sene vergi rekortmeni olan ilimiz halkını bir tranvayla kandırdınız . Olması gereken metroyken
Rahmi - DERİNCEYE KADAR BEKLİYORUZ İNŞALLAH
Murat - Gerçekten çok komiksin
Murat - O hat Derince 60 Evler e kadar gelmeli ki bir ise yarası yoksa oy filan çok zor.
KOÜ - CENGİZ TOPEL HAVALİMANI mıza kadar gitmeli bu hat. en azından özel havayolu şirketleri için cazibe merkezi olur havalimanı. beceriksizlerin bişey yapacağı yok.
Mustafa Öz - Durup durup aynı müjdeleri veriyor kalan 600 metreyi 300 günde bitiricez diyemiyor en kısa zamanda diyor, diğer hatlarda hep müjde olarak kalıyor yapılan edilen birşey yok
izmitli - bir şehrin toplu taşıması havalimanına gitmiyorsa hiç bir değeri ve anlamı yoktur. vergi rekortmeni 65 şehrin verdiği vergiyi tek başına veren kocaeliye yapılan bu hizmet çok ama çooook komik..
İSMAİL AY - Gariban Derinceyi Neden Kimse Görmüyor
Koskoca İlçe Görünmez Oldu Kimsede Bir Şey Demiyor,
Yakında Sopalı Hastanesinde Gidecek Şehir Hastanesine,
Emniyet Müdürlüğüde Gidiyor..
Zavallı Sahipsiz Derincem...
mert - tramvay cadde içi raylı sistem aracıdır. Biz banliyö hat gidi hat yapıyoruz. Mevcut demiryolu kenarından 2 hat döşeyip gidiyoruz. 5 hatlı ray oldu. 3 tren 2 tramvay. olması gereken tramvayı daha kuzeyden d100 üstünden gitmesiydi malum coğrafi yapı bunu zora kılıyor maliyetli. derince yazan tütünçiftlik yazan var şaşırmış millet. Tramvayı İzmit içinde caddelerde dolaştıracaksın derinceye çiftliğe metro yada banliyö hat lazım
can kar - Projeninin genişletilmesi çalışması yapılıyorsa Derinceye/Körfeze kadar uzaması gerekmektedir.millet balık istifi yolculuk yapıyor. Metro vb. şeklinde olabilir. Trafiği sıkıntıya sokmayacak şekilde yer altı/yer üstü nasıl uygun olacaksa artık, bir önerimde Harikalar sahili ile sekapark arasının bağlantısı yapılmasının uygun olacağıdır.
vatandaş - Değil Seka ya ,Aya hat döşeseniz bu dolmuşları ortadan kaldırmadığınız sürece benden günahımı alamazsınız....
can - şu kokuşmuş dolmuşları kaldırın ben gerekirse yürümede giderim kuruçeşmeye
Şaka gibi - Atma ademoğlu din kardeşiyiz, günlük 20 bin öğrenci ve hasta mı? Güldürme insanı, yandaş olunur da bu kadar mı olunur be kardeşim.
musty41 - Bakın sayın İlhan, Kocaeli gibi alanı dar olan bölgelerde tramvay olmaz olursa da tenha bölgelerde olur çünkü şehirde artık yer yoktur adım atacan ve yerin altından ulaşım sistemine geçilmesi gerekir. Tramvayın ne kadar yer kapladığını görüyoruz şehirde, zaten yeterli alan yok velhasılkelam metro yapmanız gerekiyor metro, bilmem anlatabildim mi? Gidin dünyada gelişmiş şehirleri bir inceleyin bakalım. Gezin biraz, şehir fuarlarına katılın.
efeli41 - Tramvayı seçimlik değil ömürülük yapın, şehrin kalabalık nüfüsünun olduğu yerlere yapılır tramvay, sekapark- plajyolu burada ne kadar nufüs var. Bakın snayi sitesinin o taraf, Köseköy tarafı yığınla sabah işe gidenlerle dolu,trafik o tarafta sıkışıyor plajyolunda değil. Bu işi gerçekten beceremiyorsunuz siz yaa.
daren - Aynen öyle, Samsun, Kayseri, konya, Eskişehir vu tramvay işini çözmüş, ihtiyaca göre yönlendiriyor tramvayı, seçimlere göre değil, plajyolu öncelikli yer değildir, sırf oradan oy çıkmıyor diye yapılan göz boyama işidir, yahya kaptana yapıldığı gibi, ama yanılacaksınız yine buradan oy çıkmayacak size. Amacınız halka hizmet olsaydı daha çok oy alırdınız. Bu arada Kayseri'de tramvay 1 TL, hem de istediğin kadar aktarma yap, sıkıntı yok.
Ademoğlu - Samsun örneği yanlış olmuş onlarda etap etap ilerletiyorlar ayrica Samsundaki tramwayin şehir içine hiçbir faydası yok hep sehir disindan gidiyor oda zaten direk banliyö hat gibi.olmuş oluyor.
Doğrucu davut - Pehhh 2022ye anca kurucesmeye götürecekler derince çiftlik 2030 olur demek gidin samsuna kayseriye ha diyince 20 km uzatıyorlar
Esma Kılavuz - Çok güzel oldu ama valiliğin oraya da tranvay durağının yapılmasını rica ediyoruz yetkililere duyurulur
mesut - GTA 3 de ne güzeldi. Şehrin üstünden gidiyordu. Biniyorduk istediğmiz yere gidiyorduk. Hemde bedava. :D
Musty41 - Ali Arkadaşım ben sana o şehirlerde metro var demedim ki, git memleket gör anlamında dedim ama sen anlamıyorsun anlayamazsın da.. kraldan çok kralcı olmaya devam et sen, haydi!
Ali - Sayın arkadaş ben Akp ki değilim 14 km Gebze metrosu maliyeti 5 milyar TL İzmit tramvay tramvay hattı maliyeti 200 milyon tl matematiğin varsa farkı hesapla örnek verdiğin Eskişehir Kayseri Bursa Antep hiçbirinde metro hattı yok tramvay var bu Akp sizin gibi bilgisi olmadan fikrini söyleyen bunuda eleştiri sanan insanlar yüzünden iktidarda eleştirmeden önce araştırmanızı tavsiye ederim komik duruma düşmeyin ha bu arada yer altı metro sistemi Türkiye’de sadece İstanbul Ankara İzmir’de var
Ali - musty41 şişşt, hayırdır...
Ercan Yerebakan - Dünyanın her yerinde bu böye değildir ali efendi, git araştır istersen, metro olan ülkelere bir bak, senin beğnmedim dediğin ülkelerde bile metro çok yaygın. otordğun yerden yorum yapma.. Tarafsız bakın biraz olaylara..
musty41 - Bak akepeli ali kardeş beni iyi dinle; sizin D 100 deki o köprülere verdiğiniz parayı bir araştır istersen, o parayla metro yapılırdı çok rahat. metro işi para işiyse bulacaksın o parayı vatandaşa hizmet etmek için, koskoca büyükşehir burası. Sizn gibi zihniyetler sayesinde Kocaeli köy oldu, minbüsler çöp, indi - bindi sözü verdiniz tutmuyorsunuz, Cengiz topel ni hali ortada, teleferik sözünüz vsrı umuttepeye o da yok. Daha neler neler. Sen git Eskişehir'e, Kayseri'ye, Antep'e Konya'ya da g
ahmet - imkanları doğru kullansaydın kaynak da olurdu para da neymiş metro pahalıymış başka şehirlerde yapılıyor burada kaynak yok he zavallısınız
Ali - Sayın arkadaş metro yatırımları tramvay yatırımlarının yaklaşık 10 katı gibi bir rakama mal olur öyle metro yapın demeyle metro yapılmaz gönül isterki yapılsın ama şartlar belli dünyanın her yerinde bu böyledir her şey imkanlar dahilinde yapılır lütfen eleştirirken araştırarak eleştirin kahvehane ağzıyla değil bilmem anlatabildim mi
kavaklardan bir bey - o zaman kokuşuk yeşil otobüslere binmeye devam edin.
Yazılan yorumlardan Özgür Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Sitemizin Topluluk Kurallarına uymayan yorumlar yayınlanmaz. Yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz.
Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Özgür Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Özgür Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.