1. YAZARLAR

2. Hayrettin ALBAYRAK

3. “Amatör takıma değil, Kocaelispor’a geldim”
Hayrettin ALBAYRAK

Yazarın Tüm Yazıları >

“Amatör takıma değil, Kocaelispor’a geldim”

A+A-
Aslında pazartesi akşamı Kocaeli TV’de konuk ettiğimiz Kocaelispor kaptanı Hamza Mutlu’nun açıklamalarına dün köşemde yer verecektim. Ancak FIFA borcuyla ilgili önemli gelişme olunca doğal olarak önceliği o konuya verdim ve Hamza’yı bugüne bıraktım. Bu sezon ilk kez canlı yayına futbolcu davet ettik. Olması gerektiği gibi kaptanla başladık. Devamı da gelecek. Sezon boyunca futbolcularımızı tek tek yayına alacağız. Bundan sonraki ilk konuğumuz da Burak Süleyman olacak. Kocaelispor taraftarı futbolcuyu canlı yayında görmek, ona sorular yönetmek, bir yerde dertleşmek istiyor. Böyle bir talep var.  Taraftardan gelen istek, bizim için emirdir.

KAPTAN SORU YAĞMURUNA TUTULDU

Hamza’nın katıldığı programının çok izlendiğinden eminim. Bunu gelen soru yoğunluğundan anlamak mümkün. Taraftarımıza, izleyenlerimize programa gösterdikleri ilgiden dolayı teşekkür ediyorum. Gelelim programa. Hamza yayına güzel bir jestle başladı. Hodri Meydan Taraftar Derneği’nin Güngören maçı için otobüs kampanyasına teknik ekip ve futbolcular adına 2 otobüsle katıldıklarını açıkladı. Kaptanın bu jestini alkışladık, bu jestin ardından kampanyaya ilginin yüksek olacağına inancımızı dile getirdik. Kampanyaya 5 otobüsle katılan sevgili Eta Güvenlik’in sahibi Şenol Akyüz’e teşekkürlerimizi gönderiyoruz.

“SAHADAYSAM MUTLUYUM DEMEKTİR”
Yalında çok şey konuştuk, Hamza çok soruya yanıt verdi. Tamamını burada yazacak değilim. Önemli gördüklerimi sizlerle paylaşmak isterim. Malum Hamza, pek çok mevikide oynuyor. Bir maç ön libero, öbür maç forvet arkası, bir başka maç sağ açık. Böyle olunca yayında “En verimli olduğun yer neresi, nerede oynamak istiyorsun ?” diye sordum. Öyle sarıyorum ki, taraftarın da Hamza ile ilgili en çok merak ettiği konulardan biri buydu.  Sevgili Hamza, “Benim için sahada olmak önemli. Sahadaysam mutluyum. Yoksa nerede görev verilirse elimden geleni yapıyorum. Orijinim sağ açık” yanıtı verdi.

“3.LİG’DE PLAY-OFF’A OYNARIZ”
Yine çok merak edilen bir konu, taraftardan, “3.Lig’e çıkarsak, transfer yasağı var. Bu kadro ile 3.Lig’de ne yapabiliriz ?” sorusu geldi. Sevgili Hamza, “Fırsat buldukça 3.Lig maçlarına da gidiyorum, kıyaslama yapıyorum. Bizim takımın kadro kalitesi hiç birinden aşağı değil. Bu kadro ile 3.Lig’de Play-Off mücadelesi yapabileceğimizi düşünüyorum” dedi. Hatırlanacağı gibi teknik patron Ergun Ortakcı da bu konuda, “Bu takım 3.Lig’de ilk 8 içinde olur” yorumu yapmıştı. Bu kadro 3.Lig’de iş yapacak düzeyde, bu konuda hemfikiriz de, tabi önce oraya çıkmak gerekiyor.

“TEK BİR KIRMIZI KARTIM YOK”
Hamza takım için önemli bir isim. Agresifliği, hakemlerle sıklıkla diyaloğa girmesi taraftarı kırmızı kart görebileceği ihtimaliyle haklı olarak endişelendiriyor.  Sosyal medyada bu konuda Hamza’ya yönelik eleştiriler, uyarılar vardı. Tamamen yapıcı, olumlu eleştiriydi, uyarıydı bunlar.   Programda da en çok soru bu konudan geldi. Sosyal medyada konuyla ilgili paylaştığı mesaj beğeni rekoru kıran Necdet Memiş, namı diğer Tavukçu Necdet’ten gelen soruyu okuduk. Sevgili Hamza önce futbol hayatında hiç kırmızı kart görmediği bilgisini verdi, “Taraftarımız merak etmesin, dikkatli ve temkinliyim. Takımımı yalnız bırakmam” dedi.

NEDEN AMATÖRE GELDİN SORUSUNA NE YANIT VERDİ?

Gelen sorulardan biri ilginçti. Taraftarın biri , “2.Lig takımıyla idmanlara çıkarken, o ligden birçok talibin varken, neden amatör takıma geldin ?” diye sordu. Hamza Mutlu bu soruya kısa ve net bir yanıt verdi: “Ben amatör takıma değil, Kocaelispor’a geldim” Bu soruya verilebilecek en iyi yanıt buydu sanıyorum. Hani tokat gibi derler ya, yanıt tam öyle oldu. Grupta şampiyonluk yarışıyla ilgili düşüncelerini sorduğumuz Hamza, “Bütün rakiplere elbette saygı duyuyoruz, tümü ciddiye alıyoruz ancak bence bu yarış üç takımlı gider. Edirnespor’un işi sonuna kadar götürebileceğini düşünmüyorum. Çengelköy ve Velimeşe yarışta bizi zorlar diye tahmin ediyorum” yanıtı verdi.

Eboue ile Necip Öztaş buluştu!
Sosyal medyada önceki gün geç saatlerde bir haber düştü. “G.Saray’dan ayrılan Eboue, Yeşilköyspor ile antrenmanlara çıkıyor” diye. Haberin içeriğinde Fildişi Sahilli futbolcunun İstanbul Süper Amatör takımına transfer olabileceğine değiniliyor. Haber dikkatimi çekti tabi. Yanlış anlaşılmasın Eboue’dan dolayı değil, antrenmanına çıktığı takımla ilgiliydi bu ilgim. Malum Yeşilköyspor’u İzmitli teknik adam, çok iyi görüştüğüm sevgili Necip Öztaş çalıştırıyor çünkü.

Aradım Necip Hocayı, bilgi aldım. Yetkili ağızdan işin doğrusunu öğrendim ve sizlerle paylaşmak istedim.  Nacip Öztaş şunları söyledi: “Bizim takımda Fildişi Sahilinden bir futbolcu var. Eboue’nin arkadaşıymış.  Eboue onunla bize haber gönderdi idmana çıkabilir miyim diye. Biz de memnun oluruz dedik. Transfer yapacağımız yönündeki bilgiler ise tamamen hayal ürünü. Devre arasında bir takıma gidecek, bu süreyi değerlendirmek istemiş. Bunun için bizimde antrenmana çıkıyor”

Bu arada sosyal medyada yapılan haberin ardından ulusal basın dün sabah Yeşilköyspor antrenmanına adeta akın etmiş. Yeyilköyspor kulübü antrenman sahası tarihi günlerinden birini yaşamış. Yeşilköysporlu yönetici, teknik adam ve futbolcular “Ne oluyor” diye şaşırıp kalmış. Basından haberden olan Eboue antrenmana gelmemiş. Ulusal basının eli boş kalmış. Basın gittikten sonra Eboue kulübe gelmiş, Öztaş ile görüşmüş. Bugünkü idmana geleceğini bildirmiş.
B.Derbentspor örnek olsun
Arnavutköy maçında B.Derbentspor yönetimi, teknik ekibi ve futbolcularını tam kadro tribünde gördüm, çok sevindim. Boyunlarında Yeşil-Siyah kaşkol, yüreklerinde Kocaelispor aşkı.  Fanatik Kocaelispor olarak bildiğim kulübün ikinci Başkan Şenol Akyüz, “Abi Kocaelispor’a destek verelim, kalabalık gelelim istedik. Maçlarımız çakışmadığı sürece İsmetpaşa’ya böyle grup olarak geleceğiz” dedi.  Tebrik ettim, iyi yaptın dedim Şenol Akyüz’e. Son derece güzel bir düşünce bu.   Kocaelispor bu kentin gözbebeği, bu zor günlerden kurtulması için hepimizin, tüm amatör kulüplerin destek vermesi gerekir. Dilerim ki, diğer amatör kulüpler B.Derbentspor’u örnek alır, Kocaelispor maçlarına takım olarak gelir. Hiç kuşkum yok ki bu tablo İsmetpaşa Stadı tribünlerine ayrı bir güzellik, renk getirir.
Bu yazı toplam 918 defa okunmuştur.
Önceki ve Sonraki Yazılar

YAZIYA YORUM KAT

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.