• BIST 107.206
  • Kocaeli 21 °C

Başkan Yavuz, bu akşam Kocaeli TV’de

Hayrettin ALBAYRAK
Kocaeli TV’de bu akşamki Top Ağlarda programında özel bir konuğumuz var. Kocaelispor Başkanı sevgili Bahri Yavuz canlı yayınımızda olacak. Henüz lig başlamasa da, Kocaelispor ile ilgili konuşacak çok şeyimiz, sorulacak epeyce sorumuz var.
 İsmetpaşa Stadı’nın yıkımının ertelenmesinden, KEV Tesisleri’nin satışıyla ilgili son duruma, kombine kart satışlarının ne zaman başlayacağından, hazırlık maçlarının değerlendirmesine, Vinsan Tesisleri’yle ilgili son gelişmelerden, transfere kadar taraftarın merak ettiği tüm konularla ilgili sorularımızı bu akşam Başkan Yavuz’a yönelteceğiz. Sadece biz değil, sizler de canlı yayın süresince Başkan’a soru veya önerilerinizi. Facebook.com/ Top aglarda.net. adresinden iletebilirsiniz.  Mesajlarınızda isim belirtmenizi özellikle rica ediyorum. Küfür veya argo içermeyen tüm mesajları okuyacağımızın sözünü de veriyorum.  Gezen sezon Yavuz’un katıldığı tüm canlı yayınlar reyting rekoru kırmıştı.
 Yavuz’un bu sezon ilk kez konuk olacağı bu akşamki yayına Kocaelispor taraftarının yine büyük ilgi göstermesini, çok sayıda soru gelmesini bekliyoruz. Top Ağlarda programının yayın saatinin 21.00 olduğunu da hatırlatıyor, iyi seyirler diliyorum.

Kısa molanın ardından yeniden birlikteyiz
5 günlük kısa tatilin ardından yeniden birlikteyiz. Uzun seyahatlerden hoşlanmam. Bunun için de tatil için genellikle yakın yerleri tercih ederim. 3-4 yıl önce Kandıra Kumcağız’da tatil yapmış ve memnun kalmıştım. Bu yıl tavsiye üzerine Darıca Bayramoğlu’nda Basın İlan Kurumu Tatil Köyü’nü tercih ettik.  Yeğenim Hakan Yılmaz, eşi ve iki çocuğu, ben ve hatun iki aile birlikteydik.   İlk kez gittiğim tesisleri beğendiğimi, genel anlamda memnun kaldığımı belirtmek isterim.  Geniş bir araziye kurulmuş tesisler. Bir tarafta ağaçlık, serinlik, rüzgar, öbür tarafta güneş, deniz ve havuz. Dilerseniz bilardo, masa tenisi gibi aktiviteler. Kahvaltı açık büfe olmak üzere, üç öğün yemek var. Oda şartları güzel, yemekler iyi. Personel hizmet vermek için seferber. Alice gidilebilecek, en iyi şekilde tatil yapılabilecek bir ortam. Basın için yüzde 20 onarında indirim var. Tüm meslektaşlarıma tavsiye ederim, memnun kalacaklarının da garantisini veririm.

YUNUS KAHRAMAN’A TEŞEKKÜRLER
5 gün boyunca havuzdan çıkmadım. Bir kere denize gireyim dedim, küçük bir kaza geçirdim. Bizim yeğen sosyal medyadan fotoğrafları paylaşınca bizim küçük kaza gündem oldu. 100’e yakın geçmiş olsun mesajı aldım. Demokrat Kocaeli Gazetesi’nden kardeşim Ersin Karaca “spor kazası” diye haber bile yapmış. Tüm dostlara buradan teşekkür ediyorum. Sağ olsunlar, var olsunlar. Havuz ve yemekler dışındaki zamanlarda yeğenim Hakan Yılmaz ile bol bol bilardo, masa tenisi, tavla oynadık. Arada kazandığım oldu ama genelde yeğen üstündü. Bu arada hazır Darıca’ya gitmişken Faruk Yalçın Hayvanat Bahçesi’ni ziyaret etmeyi de unutmadık. Kocaelispor-Gebzespor hazırlık maçında karşılaştığım eski dost Gebze basınının önemli ismi, Gebze Gazetesi İmtiyaz Sahibi Yunus Kahraman ile sözleşmiştik. Sağ olsun, çarşamba günü bizi tatil köyünden alıp hayvanat bahçesine götürdü,  rehberlik yaptı.  Kendisine teşekkür ediyorum.

GEBZE’DE DOST ZİYARETİ
Darıca burnumuzun ucunda, dünyanın her tarafından ziyaretçiler geliyor ama ben 1 saatlik yere şimdiye kadar gitmemiştim. Hayvanat bahçesine ilk gidişimdi.  Bu da benim ayıbım oldu. Belgesellerde izlediğimiz hemen hemen tüm hayvanları, kuşları canlı canlı gördük. Kimisi sevimli, kimisi ürkütücüydü. Bol bol fotoğraf çektirdik. Ziyaretin ardından eşleri ve çocukları tatil köyüne bırakıp Gebze’ye geçtik. Öncelikli amacımız bir süredir rahatsız olan Gebzespor’un eski Başkanı Şendoğan Tezyüksel’i ziyaret etmekti. Yazlığa gittiğini öğrendik, ziyareti başka bir tarihe bıraktık.  Gebze Gazetesi’nde iki eski dost Yunus Karaman ve Şakir Şükrü Erdöl ile eski günleri yad ettik. Baki Kal’ı da aradık ama çok önemli işi olduğu için gelemedi, telefonla konuştuk. Ne zamandır görüşemediğim Gebzespor tarihinin önemli isimlerinden, Başkan Sinan Küçükay’a ulaştık.  Sağ olsun, kalkıp geldi.  Kısa süreli de olsa sohbet ettik. Eski günlere gittik, bugünü konuştuk.  Yaklaşık bir saatlik Gebze ziyaretimizde eski dostları görmenin mutluluğunu yaşadık, en kısa süreçte yeniden buluşmak üzere sözleştik.
Dün sabah kahvaltısıyla tesislerden ayrılıp öğlen işimin başına döndüm. Yeni sezon öncesinde enerji depoladım. Son derece zinde bir şekilde zorlu maratona hazırım. Kısa molanın ardından Top Ağlarda köşesinde yeniden sizlerle birlikte olmanın mutluluğunu, heyecanını yaşıyorum. Tüm okurlarıma, spor camiasına sevgi ve saygılarımı sunuyorum.
Bu yazı toplam 510 defa okunmuştur.