1. HABERLER

  2. PERDE ARKASI

  3. E-bebek’teki sorun çözüldü
E-bebek’teki sorun çözüldü

E-bebek’teki sorun çözüldü

Kartepe Fatih Sultan Mehmet Mahallesi’nde oturan Dilek Aslan’ın Symbol AVM’deki e-bebek Mağazacılık ile yaşadığı sorunu önceki gün bu sütunlarda dile getirmiştik.

A+A-

Haberimizde, Dilek Aslan’ın e-bebek’ten ürün almak istediğini ve banka kartından 500 TL çektirdiğini ancak hesabın pos cihazından geçmemesine rağmen banka hesabından düşüldüğünü dile getirmiştik. Haberimizin ardından önemli gelişmeler yaşandı, Dilek Hanım’ın sorunu çözüldü. Hesaptan düşülen 500 TL Dilek Aslan’a iade edildi. E-bebek tarafından yapılan yazılı açıklamada ise özetle şöyle denildi: “-Söz konusu olay e-bebek sistemlerinden değil, ilgili bankanın sistem ve pos cihazından kaynaklı olup, e-bebek’in olayla ilgisi bulunmamakla birlikte e-bebek hesaplarında bedele ilişkin bir kayıt yer almamaktadır. E-bebek tarafından tüketici ile iletişime geçilmiş olup, ilgili bankaya ödeme itirazında bulunması gerektiği bildirilmiş ve tüketici tarafından ilgili banka ile görüşüldüğü ve e-bebek’in olayla ilgisi olmadığının tespit edildiği hususu bildirilmiştir.”

Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Yapılan yorumlardan yazarları sorumludur.
2 Yorum