1. HABERLER

  2. GÜNDEM

  3. En çok şikayet alan kurumdan açıklama
En çok şikayet alan kurumdan açıklama

En çok şikayet alan kurumdan açıklama

Sakarya Elektrik Dağıtım A. Ş’den (SEDAŞ) yapılan açıklamada, müşteri memnuniyetine önem verildiği, yeni müşteri merkezlerinin bu amaç doğrultusunda çalıştığı vurgulandı. Özelleştirildikten sonra Kocael

A+A-

Sakarya Elektrik Dağıtım A. Ş’den (SEDAŞ) yapılan açıklamada, müşteri memnuniyetine önem verildiği, yeni müşteri merkezlerinin bu amaç doğrultusunda çalıştığı vurgulandı. Özelleştirildikten sonra Kocaeli’nin en çok şikayet alan kurumu olan, hizmette “kamu mantığı”nı sürdüren ancak iş tahsilata gelince “özel sektör” mantığına dönen SEDAŞ’ın açıklamasında özetle şöyle denildi:

“SEDAŞ Müşteri Hizmetleri Merkezleri (MHM) projesini hayata geçirirken öncelikle görev ve sorumluluk alanındaki yerlere öncelik verdi. Proje kapsamında yüzde 90 oranında çalışmalar tamamlandı. SEDAŞ’ın yeni konseptte tamamladığı Müşteri Hizmetlerinde artık SEDAŞ müşterileri, müşteri temsilcileri ile karşılanırken,  abonelik işlemleri ile birlikte, müşteri talep ve önerileriyle de bire bir ilgileniliyor ve çözüm üretiliyor. SEDAŞ müşterilerine kaliteli hizmet sunmak, müşteri memnuniyetini sağlamak üzere oluşturduğu yeni MHM’leri ile müşterilerine daha nezih, aydınlık, ferah ve konforlu bir ortamda, güler yüzlü ve çözüm odaklı bir hizmet veriyor. SEDAŞ müşteri hizmetleri merkezi, dışarıdan bakıldığında yeni kurumsal kimliğine uygun tabelası ve dış görüntüsüyle hemen fark ediliyor.  İçeri girdiğinizde ise müşteriler için konforlu ve iç açıcı, estetik mobilya tasarımı, yeni kurumsal dekorasyonu ve temiz görüntüsü ile dikkati çekiyor.  Müşteri temsilcilerinin çözüm odaklı ve müşterileriyle olan ilişkilerindeki güler yüzlü hizmet anlayışları anında fark ediliyor. SEDAŞ müşterileri eskisi gibi bankoların önünde ayakta işlemleri için beklemeksizin, müşteri temsilcilerinin masalarında, kendileri için konuşlandırılan koltuklarında oturarak işlemlerini yaptırıyorlar. SEDAŞ müşterileri artık, müşteri temsilcilerinin masasında talep ettikleri bilgileri, çözüm üretilmesini istedikleri sorunları anlatabiliyor. SEDAŞ müşterileri 444 5 186 numaralı telefonla da Müşteri Hizmetlerine talep ve önerilerini ileterek bilgi alabiliyorlar”.

Bu haber toplam 1757 defa okunmuştur
Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.