1. HABERLER

  2. GÜNDEM

  3. Etkili iletişim eğitimi
Etkili iletişim eğitimi

Etkili iletişim eğitimi

‘Kenti yaşayan, kenti yaşatan bir belediye’ ilkesiyle Gebzelilere verilen hizmetin kalitesini her geçen gün daha da arttırabilmek amacıyla hareket eden Gebze Belediyesi’nde personele yönelik

A+A-

‘Kenti yaşayan, kenti yaşatan bir belediye’ ilkesiyle Gebzelilere verilen hizmetin kalitesini her geçen gün daha da arttırabilmek amacıyla hareket eden Gebze Belediyesi’nde personele yönelik hizmet içi eğitimler sürüyor. Belediye personeli son olarak, etkin iletişim yöntemlerinin anlatıldığı halkla iletişim eğitiminde bir araya geldi

Gebze Belediyesi’nde, vatandaşa daha kaliteli ve hızlı hizmet verebilmek amacıyla düzenli olarak personele verilen hizmet içi eğitimler devam ediyor.  Sakarya Üniversitesi öğretim görevlisi Prof. Dr. Sami Şener tarafından belediye çalışanlarına verilen halkla iletişim seminerinde kurum içi etkin iletişim yöntemlerinin yanı sıra, vatandaşla kurulan diyaloglarda zaman zaman karşılaşılan sorunlar ve çözüm yolları örneklerle anlatıldı. Eğitime halka ilişkilerin tanımını yaparak başlayan Prof. Dr. Sami Şener, halka ilişkilerin temel hedeflerine yönelik bilgi aktardı. Halkla ilişkilerin temel hedefini, kurum birimlerini halktan gelen istek ve beklentilere göre organize olabilmek olarak tanımlayan Şener ayrıca; halkla ilişkilerde halkın tutumu, halka ilişkilerin faaliyetleri, süreç yönetimi, halkla ilişkiler şekilleri, kurum kültürünün oluşturulması konularına değindi.

Hizmette profesyonellik şart

Belediye personeline beden dili,  yüz yüze iletişim, tutum algı ve ikna konularında eğitim veren Sakarya Üniversitesi öğretim görevlisi Prof. Dr. Sami Şener, bu tip birimlerde çalışanların işlerinin kolay olmadığını belirterek şöyle konuştu: “Vatandaşlar bir kuruma başvurduklarından karşılarında direk yetkili kişiyi görmek ister. Yaşadığı duruma göre tepkili gelenler vardır. Ne istediği ifade etmekte zorlananlar olabilir. Bu nedenle bu arkadaşlarımız soru ve sorunların ilk karşılayanı olarak, oldukça profesyonel olmak durumdadırlar. Bizde bu arkadaşlarımızı teorik bilgilerin yanı sıra yaşadıkları olaylardan yola çıkarak nasıl bir iletişim kurmaları konusunda bilgilendirdik.”

Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Yapılan yorumlardan yazarları sorumludur.