1. HABERLER

2. GÜNDEM

3. Özkar, 6’ncı dönem için yeniden aday
Özkar, 6’ncı dönem için yeniden aday

Başiskele Kullar Mehmetağa Mahallesi muhtarlık görevini 5 dönemdir yürüten İsmail Özkar, 31 Mart’ta yapılacak seçimde 6’ncı dönem aday olduğunu açıkladı. Özkar, “25 yıldır muhtarlık yapıyorum. Her kapıyı açacak anahtar bende" dedi

A+A-

5 DÖNEMDİR MUHTAR

Başiskele Kullar Mehmetağa Mahallesi'nde muhtarlık görevini 5 dönemdir yürüten ‘Turbo’ lakabıyla tanınan İsmail Özkar, 31 Mart’ta yapılacak seçimde 6’ncı dönem için aday olduğunu açıkladı. Kullar semtinde bulunan Saat Kulesi Restoran’da düzenlediği kahvaltılı basın toplantısında konuşan Özkar, son kez aday olduğunu açıkladı. Mahalle sakinlerinin katıldığı kahvaltılı toplantıda konuşan Özkar, “Sizden son kez oy istiyorum” dedi.

BELEDİYE BAŞKANLIK TEKLİFİ

Özkar, 25 yıldır muhtarlık yaptığını, kendi mahallesinde ve kent kamuoyunda tanınan biri olduğunu belirtti. Özkar, “25 yıldır bu işin içindeyim. Kendi bölgemde ve İzmit bölegsinde hatırı sayılır bir çevrem var. Siyasi partiler ve bürokrasi beni seviyor. Her kesim ile diyaloglarım hep iyi oldu. 31 Mart yerel seçim sürecinde CHP’den ve İYİ Parti’den belediyle başkan adaylığı teklifi aldım. Gelen teklifleri geri çevirdim. Çünkü Mehmetağa Mahallesi öyle teslim edilecek bir mahalle değil” ifadesini kullandı.

1.700 SEÇMEN OY KULLANACAK

Mahallede oy kullanma hakkı bulunan 1.700 seçmen bulunduğunu söyleyen Özkar, toplantıya katılan mahalle sakinlerine, “Sizden son kez oy istiyorum. Oy veren de vermeyene de şimdiden teşekkür ediyorum. 25 yılda sizler için yaptıklarım ortada. Çok hizmet getirdik. Ramazan’da her aileye erzak dağıttım, dağıtmaya devam edeceğim. Mahalleye Sağlık Ocağı, Camii ve Kent Meydanı ve diğer birçok sosyal ve alt yapı çalışmalarını yaptım. Tüm bunları yerel yöneticilerle kurduğum diyaloglarla yaptım” dedi.

HÜSEYİN AYAZ KALSIN

Başiskele Belediye Başkanı Hüseyin Ayaz’ın ilçede bir kez daha başkan adayı görmek istediklerini de söyleyen Özkar, Başkan Ayaz’ın aday gösterilmesi için AK Parti İl Başkanlığını ziyaret ettiklerini söyledi. Özkar, “Başkan Hüseyin Ayaz, tüm ilçeye olduğu gibi mahallemiz sınırları içerisinde de çok önemli hizmetler yaptı. Kendisiyle diyaloglarımız çok iyi. Her dediğimiz hizmeti aldık. Ancak partisi aday gösterir mi göstermez mi bilemiyoruz. Mehmetağa Mahallesi olarak biz Başkan Hüseyin Ayaz’ın yeniden aday gösterilmesini istiyoruz” diye konuştu.

Etiketler :
Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Yapılan yorumlardan yazarları sorumludur.