1. HABERLER

  2. GÜNDEM

  3. Sağlık açıkladı: O ilçede su sorunu kalmadı
Sağlık açıkladı: O ilçede su sorunu kalmadı

Sağlık açıkladı: O ilçede su sorunu kalmadı

İSU Genel Müdürlüğü'nün iftar programında konuşan Genel Müdür Ali Sağlık Kandıra'nın su sorununun kalmadığı belirtti.

A+A-

İSU Genel Müdürlüğü'nün, kurum personeli arasında birlik beraberliği pekiştirmek, moral ve motivasyonu artırmak amacıyla geleneksel olarak düzenlediği Ramazan Ayı iftar programının ilki; İSU Yöneticileri, Kandıra Şube Müdürlüğü personeli ve ailelerinin katılımı ile gerçekleşti.

 250 CİVARINDA PERSONEL VE AİLESİ KATILDI

Kandıra Ayyıldız Restoranda gerçekleşen iftar programına, Genel Müdür Ali Sağlık, Genel Müdür Yardımcıları Alaeddin Alkaç, Uğur Susoy ve Sinan Sokur, Daire Başkanları, Kandıra Şube Müdürü Hakan Kocatürk ve 250 civarında personel ile aileleri katıldı. Geleneksel olarak düzenlenen iftar programında, oruçların açılmasıyla yenilen yemeklerin ardından yapılan iftar duası da ortama ayrı bir huzur kattı.

SAĞLIK, “RAMAZAN AYI BEREKET AYIDIR”

Genel Müdür Yardımcıları ve Kandıra Şube Müdürü Hakan Kocatürk’ün günün anlam ve önemine değinen selamlama konuşmalarının ardından söz alan Genel Müdür Ali Sağlık da Ramazan’ın Ayı’nın açlık ayı değil aç olanı anlama, nefs muhasebesi yapmak için fırsat olan bir zaman dilimi olduğuna vurgu yaptı. İftar programına katılımlarından dolayı teşekkür eden Genel Müdür Sağlık,"Ramazan, birlik - beraberlik, sıhhat - afiyet, barış ve huzuru getiren bir rahmet ayıdır. İnşallah bu ayın faziletinden hepimiz en doğru şekilde nasipleniriz ." dedi.

c4-024.jpg

İŞİMİZ HİZMETTİR

Kurumumuzun hayata geçirdiği yatırımlar ile Kandıra’nın içme suyu ihtiyacının yanı sıra altyapı gibi problemlerinin tamamen çözüldüğünü anlatan İSU Genel Müdürü Sağlık, gece-gündüz, yaz-kış demeden çalışan personele ve onlara destek veren ailelerine teşekkür etti. “Bizim işimiz Kandıra halkına hizmet etmektir.” ifadelerini kullanan Genel Müdür Ali Sağlık, şunları kaydetti: Geçmişte Kandıra’da birçok bölgeye su veremiyorduk. Evlerde su akmadığı için tankerler ile su taşımak zorunda kalıyorduk. Kurum olarak  imkanlarımız ile bölgenin içme suyu ihtiyacını karşılamak adına  Namazgâh Barajı’nı inşa ettik. Depolar yapıldı, içme suyu hatları yenilendi. Kandıra’mız hak ettiği hizmetleri aldı ve bundan sonra da almaya devam edecektir. Hizmet kervanımız en ufak bir yılgınlık göstermeden yoluna devam ediyor. Vatandaşlarımızın taleplerine karşı her zaman hassas olduk ve bundan sonra da aynı hassasiyeti sürdüreceğiz. Bizim görevimiz insanımızın sorunlarını anlamak ve uygun çözüm getirmektir. Talepler haklı ve yerinde olduğu müddetçe de hepsine profesyonellikle istekleri karşılama yoluna gidiyoruz. Vatandaşlarımıza karşı empati duygusu ile yaklaşıp hizmetlerimizi bu minvalde sürdüreceğiz. Ve bu bağlamda bütün çalışma arkadaşlarımdan daha sevecen, daha insancıl davranmalarını; hizmetlerimizi sunarken sabır olgusunu ilke edinmelerini rica ediyorum. Kandıra’da içme suyu, kanalizasyon, abonelik açısından herhangi bir sıkıntımız yok. Herkesin 7/24 suyu akıyor; barajda yeteri kadar suyumuz var. Vatandaşlarımıza hizmet etmenin huzur ve mutluluğu içindeyiz.”

Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Yapılan yorumlardan yazarları sorumludur.
3 Yorum