1. HABERLER

  2. SAĞLIK

  3. "Sağlıkta randevu sistemi memnuniyeti artırdı" 
"Sağlıkta randevu sistemi memnuniyeti artırdı" 

"Sağlıkta randevu sistemi memnuniyeti artırdı" 

Kocaeli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreteri Şenol Ergüney, Sağlık Bakanlığınca hizmetine sunulan Merkezi Hasta Randevu Sistemi ve mesai dışı poliklinik hizmetinin, vatandaş memnuniyetini artırdığını belirtti.

A+A-

Ergüney, yaptığı yazılı açıklamada, Sağlık Bakanlığı tarafından hizmetine sunulan Merkezi Hasta Randevu Sisteminin (MHRS) büyük ilgi gördüğü belirtti.

Vatandaşların akıllı telefonları ya da bilgisayarlardan sistem sayesinde istenen hastane ve hekimden 10 dakikalık zaman dilimleri arasında randevu alabildiğine işaret eden Ergüney, şunları kaydetti: 

"Merkezi Hasta Randevu Sistemi ve mesai dışı poliklinik hizmetlerinin halkımızın memnuniyet seviyesini yükselttiğini görüyoruz. Vatandaşlarımız hastanelere mutlaka randevu alarak gitsinler. Muayene için randevular 10 dakika aralıklarla veriliyor. Biz halkımızın hastanelere sadece MHRS (Alo 182) randevu sistemi ile başvurmasını hedefliyoruz, randevusuz giderek zaman kaybetmesini istemiyoruz.  Vatandaşlarımız hastanelere mutlaka randevu alarak gitsinler, böylece hem daha rahat hizmet alırlar hem de iş gücü kaybı yaşanmayarak ülkemize katkı sağlanmış olur."

Bu haber toplam 1073 defa okunmuştur
Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.