• BIST 75.727
  • Altın 129,878
  • Dolar 3,4745
  • Euro 3,6641
  • Kocaeli -1 °C

"Sağlıkta randevu sistemi memnuniyeti artırdı" 

"Sağlıkta randevu sistemi memnuniyeti artırdı" 
Kocaeli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreteri Şenol Ergüney, Sağlık Bakanlığınca hizmetine sunulan Merkezi Hasta Randevu Sistemi ve mesai dışı poliklinik hizmetinin, vatandaş memnuniyetini artırdığını belirtti.

Ergüney, yaptığı yazılı açıklamada, Sağlık Bakanlığı tarafından hizmetine sunulan Merkezi Hasta Randevu Sisteminin (MHRS) büyük ilgi gördüğü belirtti.

Vatandaşların akıllı telefonları ya da bilgisayarlardan sistem sayesinde istenen hastane ve hekimden 10 dakikalık zaman dilimleri arasında randevu alabildiğine işaret eden Ergüney, şunları kaydetti: 

"Merkezi Hasta Randevu Sistemi ve mesai dışı poliklinik hizmetlerinin halkımızın memnuniyet seviyesini yükselttiğini görüyoruz. Vatandaşlarımız hastanelere mutlaka randevu alarak gitsinler. Muayene için randevular 10 dakika aralıklarla veriliyor. Biz halkımızın hastanelere sadece MHRS (Alo 182) randevu sistemi ile başvurmasını hedefliyoruz, randevusuz giderek zaman kaybetmesini istemiyoruz.  Vatandaşlarımız hastanelere mutlaka randevu alarak gitsinler, böylece hem daha rahat hizmet alırlar hem de iş gücü kaybı yaşanmayarak ülkemize katkı sağlanmış olur."

Bu haber toplam 668 defa okunmuştur
  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
ÖNE ÇIKANLAR
  • Genel sekreter ile şehrin geleceği hakkında 
  • Saf Sevgi
  • Özgür Kocaeli mobil uygulamamız yayında
1/20
Tüm Hakları Saklıdır © 2016 Özgür Kocaeli | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0262 331 11 11 Faks : 0262 321 21 37