1. HABERLER

  2. YAŞAM

  3. 'Sanırım öleceğim, beni affedin'
'Sanırım öleceğim, beni affedin'

'Sanırım öleceğim, beni affedin'

Türkiye'de birçok insanın hastaneye kaldırılmasına hatta hayatını kaybetmesine neden olan zayıflama ilaçları ve çayları bu kez İngiltere'den bir kişinin ölümüne neden oldu.

A+A-

21 yaşındaki üniversite öğrencisi Eloise Parry günde 1 defa içmesi gereken ilaçlardan 24 saat içinde 8 tane aldı. Genç kız kısa bir süre sonra kusmaya başladı. Doktorların tüm müdahalelerine rağmen ateşi düşürülemeyen genç kız, toksik yani zehirlenme testlerinin pozitif çıkmasının ardından aynı gün içinde hayatını kaybetti.

Ölümüne saatler kala ise hastaneden yayınladığı mesaj herkesi kahretti, "Bu sefer fena çuvalladım. Sanırım öleceğim. Aptallığım için beni affedin."

 Bahsi geçen zayıflama haplarının İngiltere'de daha önce 6 kişinin daha hayatına mal olduğu düşünülüyor.
Bu haber toplam 195 defa okunmuştur
Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.