1. HABERLER

  2. GÜNDEM

  3. SEDAŞ Çağrı Merkezi 20 saniyede cevaplıyor
SEDAŞ Çağrı Merkezi 20 saniyede cevaplıyor

SEDAŞ Çağrı Merkezi 20 saniyede cevaplıyor

SEDAŞ, Çağrı Merkezi için yapmış olduğu teknik altyapı ile birlikte personel yatırımları sonucunda beklenen performansın üzerinde başarı oranına ulaştı.

A+A-

ALO 186 SEDAŞ Çağrı Merkezi, 2017 yılında ilk 20 saniyede cevaplanan çağrı oranını yüzde 89’a, toplam cevaplama oranını yüzde 97’ye, ulaşılabilirlik seviyesini yüzde 99,62’ye taşıdı. 

2016 yılında Çağrı Merkezi’nde çalışan sayısı 49 iken, 2017 yılında bu sayıyı yüzde 100’ün üzerinde artırdı ve Çağrı Merkezi çalışan sayısını 125 kişiye çıkardı. 186 SEDAŞ Çağrı Merkezi, altı ayrı vardiya girişi ile Sakarya, Kocaeli, Bolu ve Düzce de elektrik dağıtım bölgesi müşterileri için 7/24 hizmet veriyor. SEDAŞ çağrı merkezi ile müşterilerin daha hızlı iletişim kurmasını sağlamak amacıyla, hat kapasitesi de artırıldı. 186 SEDAŞ Çağrı Merkezinde, ilk 20 saniyede cevaplanan çağrı oranı hedefi için EPDK tarafından belirlenen yüzde 80 oranının üzerine çıkıldı ve bu oran yüzde 89 olarak gerçekleşti. 

Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Yapılan yorumlardan yazarları sorumludur.
5 Yorum