1. HABERLER

  2. PERDE ARKASI

  3. SEDAŞ’tan insani yaklaşım
SEDAŞ’tan insani yaklaşım

SEDAŞ’tan insani yaklaşım

Ödenmeyen faturalar nedeniyle vatandaşın elektriğini kesme konusunda fazla anlayışlı davranmayan SEDAŞ, bu kez hastalar için daha ‘insani’ bir çalışma başlattı.

A+A-

SEDAŞ diyaliz destek ünitesi, solunum cihazı ya da benzer mahiyette yaşam destek cihazlarına bağımlı olarak yaşayan tüketicilerin SEDAŞ Müşteri Hizmetleri Merkezleri’ne yazılı başvurmaları halinde borçlarından dolayı elektriklerinin kesilmemesini sağlıyor.   Ayrıca dağıtım şebekesinde plansız elektrik kesintisi olursa da Çağrı Merkezi tarafından acil statüsünde kaydı alınarak öncelikli olarak giderilmesi sağlanıyor.

SAĞLIK RAPORU İBRAZ EDİLECEK

SEDAŞ’tan dağıtım şirketi olarak bu tür hizmetleri almak isteyen tüketicilerin sağlık raporunu ibraz etmeleri gerekiyor. Ayrıca bulundukları ikametgahın aboneliğini de bildirmeleri isteniyor. Tüketiciler sağlık raporlarının sona ereceği tarihi önceden dağıtım şirketlerine bildirmekle yükümlüler. Eğer kişinin sağlık raporu yenilenirse bilgilendirme ve borç taksitlendirme imkanı devam ediyor. Yeni alınan raporun da 30 gün içinde SEDAŞ’a iletilmesi gerekiyor.

Bu haber toplam 2138 defa okunmuştur
Etiketler : , ,
Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
1 Yorum