• BIST 89.603
  • Altın 146,133
  • Dolar 3,6103
  • Euro 3,9292
  • Kocaeli 7 °C

SEDAŞ’tan insani yaklaşım

SEDAŞ’tan insani yaklaşım
Ödenmeyen faturalar nedeniyle vatandaşın elektriğini kesme konusunda fazla anlayışlı davranmayan SEDAŞ, bu kez hastalar için daha ‘insani’ bir çalışma başlattı.

SEDAŞ diyaliz destek ünitesi, solunum cihazı ya da benzer mahiyette yaşam destek cihazlarına bağımlı olarak yaşayan tüketicilerin SEDAŞ Müşteri Hizmetleri Merkezleri’ne yazılı başvurmaları halinde borçlarından dolayı elektriklerinin kesilmemesini sağlıyor.   Ayrıca dağıtım şebekesinde plansız elektrik kesintisi olursa da Çağrı Merkezi tarafından acil statüsünde kaydı alınarak öncelikli olarak giderilmesi sağlanıyor.

SAĞLIK RAPORU İBRAZ EDİLECEK

SEDAŞ’tan dağıtım şirketi olarak bu tür hizmetleri almak isteyen tüketicilerin sağlık raporunu ibraz etmeleri gerekiyor. Ayrıca bulundukları ikametgahın aboneliğini de bildirmeleri isteniyor. Tüketiciler sağlık raporlarının sona ereceği tarihi önceden dağıtım şirketlerine bildirmekle yükümlüler. Eğer kişinin sağlık raporu yenilenirse bilgilendirme ve borç taksitlendirme imkanı devam ediyor. Yeni alınan raporun da 30 gün içinde SEDAŞ’a iletilmesi gerekiyor.

Bu haber toplam 1995 defa okunmuştur
  • Yorumlar 1
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Diğer Haberler
    ÖNE ÇIKAN MARKALARIMIZ
    • TUANA EVLERİ 2. ETAP'TA YÜZDE 5 İNDİRİM
    • ROMATEM Kocaeli Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Hastanesi
    • Özgür Kocaeli mobil uygulamamız yayında
    1/20
    Tüm Hakları Saklıdır © 2016 Özgür Kocaeli | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0262 331 11 11 Faks : 0262 321 21 37