1. HABERLER

  2. GÜNDEM

  3. Seka Sahil Restaurant’tan bir vatandaşın şikayeti
Seka Sahil Restaurant’tan bir vatandaşın şikayeti

Seka Sahil Restaurant’tan bir vatandaşın şikayeti

Bir okurumdan uzun bir e-posta aldım. 14 Mayıs’ta küçük kızının doğum gününü, kızının gittiği kreşteki minik arkadaşları ile birlikte Sekapark alanında işletilen Seka Sahil 1 Tesisleri'nde kutlamak istemiş.

A+A-

Önceden pazarlık yapmış, anlaşmışlar. Ancak tesise geldiklerinde hiçbir hazırlığın yapılmadığını, süslemelerin olmadığını, masaların tozla kaplı olduğunu görmüşler. Olayı anlatan okurumuz şöyle devam ediyor:

“-Görevliye neden böyle olduğunu sordum. Elemanları işe gelmemiş. Süslemeleri biz taktık, masaları biz temizledik. Çocuklar geldi. Görevlilerden hep kırıcı, kaba muamele gördük. Yaş günü pastasını kesmek için bile para istediler. Üç gün önce bir lahmacun için 4.50 TL’den, bir termos çay için 20 TL’den anlaşmıştık. Hesapta lahmacun 6.50, çay 30 TL gözüküyordu. Nedenini sordum. Fiyatlara zam geldi dediler. Seka Sahil-1 tesislerinde o gün karşılaştığım muameleye, böylesi güzel bir tesisin işletmesinin bu hale gelişine çok üzüldüğümü herkese anlatmak istiyorum.”

(Ahmet SERİMER)

Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Yapılan yorumlardan yazarları sorumludur.
13 Yorum