İzmitli İsmail Acar isimli vatandaş, mart ayında İzmit’teki Yön AVM’den Reder P13 Blue Pro Max 128 gb beyaz renk cep telefonu satın aldı. Aradan geçen zamanda İsmail Bey’in cep telefonu arıza yaptı. Hemen Yön AVM’ye giderken ekran sorunu ve donma problemleri nedeniyle telefonunu garantiye gönderdi. Asıl sorun ise bundan sonra başladı. İsmail Acar’ın garantiye yolladığı cep telefonu yine iddialara göre Yurtiçi Kargo tarafından kaybedildi.
Gazetemize ulaşan İsmail Bey, sıkıntısını şöyle anlattı: “Bozulan cep telefonumu 4 Haziran’da teslim ettim. Ancak aradan geçen 45 günde telefonum ortadan kayboldu. Ne firma ne de kargo şirketi telefonumun nerede olduğunu bilmiyor, bana söylemiyor. Kargo firması AVM’ye teslim ettiğini söylüyor, AVM ise almadığını belirtiyor. Telefonum kayıp ve nerede olduğunu kimse bilmiyor.”
Yorum yazarak Özgür Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Özgür Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA), Anka Haber Ajansı (ANKA) tarafından servis edilen tüm haberler Özgür Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Özgür Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.
Şimdi oturum açın, her yorumda isim ve e.posta yazma zahmetinden kurtulun. Oturum açmak için bir hesabınız yoksa, oluşturmak için buraya tıklayın.
Yorum yazarak Özgür Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Özgür Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA), Anka Haber Ajansı (ANKA) tarafından servis edilen tüm haberler Özgür Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Özgür Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.
Yorumlar
(11)F G - Tüketici hakem heyetine başvurun aynısı banada oldu faturasındaki rakam neyse onu veriyolar ama kardı baya yokuş yaptı hakem heyetinden çıkan karar sonucuyla icraya baş vurunca koşa koşa parayı getiriyolar
İhsan - YÖN İzmit fabrikası miadı dolmuş, garantisi bitmiş eski model ürünleri sıfır olarak satar, kısa sürede ürün arıza verir. Başıma geldi, "biz satarken teşhir ve eski model ürün olduğunu söylemiştik" dediler, garanti servisi de "bu ürün çok eski, parçası yok, tamiri zor" dedi, o mutfak robotunu götürüp çöpe atmıştım. YÖN İZMİT PİŞMANLIKTIR!!!.
İzmitli - Suç duyurusunda bulunun hemen ve faturalariniz arıza yaptığı için yetkili firmaya servise gönderilmek için mağza tarafından alındığını gösteren belge ile suç duyurusunda bulunun ve tüketici hakem heyetine başvurun bakın bakalım nasıl cevap veriyorlar ozaman
Kimse kim - Evraklar elinde ise git tüketici korumaya başvur seve seve yada..........?karşı taraf mağduriyetini gidermek mecburiyetinde
Tekin 41 - ALDİGİN MAGAZA ACAYİP...
Uşağım - Suç duyurusunda bulunsun acil .hemen nasil cevap veriliyor görür
Ibrahim - Tebli tebellüğ fişi nerede ? Alan firma yetkilisinin aldığına dair delil oluşturabilecek beyanat kargo şubesinde var mı ? Kargo teslim eder iken satın almış olduğunuz mağazanın telefonu sizden teslim alındığına dair yönetim imzalı belgeleri nerede ? Teslim eden kargo personelinin t.c kimlik numarasının son hanesi ........ "bürokrasiye bulaşmadan sorunu kendin çöz dayı bir dava en az 3 yıl sürer benimki 8 yıl sürdü"
Korkuyorum - Tüm evraklariniz ile Tüketici Hakem Hayatını müracaat edin. 15 iş günü içerisinde ürünün tamir edilmediği için, fatura tutarını veya ürününün yenisinin tarafınıza verilmesini dilekçenizde talep edin. Talep yoksa kaybolan konusu ile uğraşırsınız. Kayıp olması sizi ilgilendirmiyor . Konu dışı. Kargo teslimi veya yapılmaması dahil üreticinin sorumluluğundadır. Kargoda kaybolması kişiye ait değil. Başarılar
Fiko - Bizde bir söz var ucuz etin yahnisi olmaz,geçmiş olsun.. Cep telefonu iyice araştırılıp alınmalı
Garip - Dert etme kardes gayet normal olaylar denetim yaptirim hukuk mekanizmasi sermaye karşisinda bu kadarına yetebiliyor dua etki senden o firmalar telefon parasini yeniden almasinlar güzel bir soguk limonlu su yap iç ve düşünme bunlari günümüz yaşantısında gayet olağan seyler haline geldi bu olaylar sakın hakkınıda aramaya kalkma bak diyorum telefon parasini acacagin davaya harc vergi masraf olarak ödersin birde suçlu çıkarsin karşındaki sermayeye güç yetiremezsin
Özgür - Yön avm mi.sakin bulasmayin sakın
Yazılan yorumlardan Özgür Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Sitemizin Topluluk Kurallarına uymayan yorumlar yayınlanmaz. Yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA), Anka Haber Ajansı (ANKA) tarafından servis edilen tüm haberler Özgür Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Özgür Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.