"Kartepe’nin en sağlam binasını inşa ediyoruz"

Kartepe Fatih Sultan Mehmet Mahallesi Uluışık Caddesi No:60 deki BİM marketinin karşısında yeni yapılan binanın üst katlarında kolon olmadığını iddiası üzerine inşaat mühendisi olan müteahhit firma ve arsa sahibi açıklama yaptı.

İDDİALAR ASILSIZ


 Bahse konu iddianın gerçek olmadığını belirten inşaatı yapan firma sahibi, inşaatın radye sistem, 8 adet deprem perdesi ve C30 beton ile inşa edildiğini belirterek, “Ödül alması gereken bir proje şu anda zan altında bırakılıyor. Son kat çatı katı ve üzerine ahşap yapı gelecek. Ben inşaat mühendisiyim ve kuralına göre bunu inşa ediyorum. inşaattan anlayan biri bile bu katta zaten kolon  taşıyıcılar olacağını bilir. Çünkü burası çatı katı ve büyük terasları olan bir alan...


RADYE SİSTEMLE YAPILIYOR


Bizim projemiz herkese açık. Şüphesi olan vatandaş belediye ve Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği il müdürlüğünü arayarak buradan ekip talep edip inceleme yaptırabilir. Bizim projemiz herkese açık. Her bir santimetresi yapı denetim tarafından kontrol edilen bir çalışma. Biz zeminin yapısını biliyoruz. Burada zemin sıvılaşması olduğu için zaten ona göre projemizi yaptık ve depreme karşı riski en aza indirmek için radye sistemli bir temel oluşturduk. Bu şikâyet kasıtlı ya da gerçekten vatandaş korkusu nedeniyle olmuş olabilir. Ama herkes şunu bilmeli ki Kartepe’nin en sağlam iki blokunu inşa ediyoruz” dedi.

12 Şub 2024 - 17:09 Kocaeli/ Kartepe- Perde Arkası --- Okunma

Son bir ayda ozgurkocaeli.com.tr sitesinde 9.272.246 gösterim gerçekleşti.


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Özgür Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Özgür Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Özgür Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Özgür Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.

44

Egonula - simdi burda atip tutanlara bu arsaya versen, sonra git kardesim bir proje yaptir desen, sonrasinda mal sahibi olarak mimara gitse ve buraya kac kat insaat yapiliyor dese, projeci ise 3 kat ve cati arasi hakkiniz var ama cati arasi deprem acisindan pek saglikli degil.e tabi kolonlari da catiya ulastirdigimizda egimlerden dolayi alan kaybi olacagi icin gelin biz buna cati arasi yapmayalim dese, burda atip tutanlarin yuzde 99 u kriz gecirip isi cati arasi yapmaya sicak bakana verir..cati aralari iptal edilip 4 kat imar verilmesi en makul cozum..bu insaatla ilgili ise soylencek bisey yok.kocaelide her sokakta imar kosullarina gore yapilan projelerden.yani her sokakta gordugunuz uygulamayi sanki ilk goruyormus gibi davraniyorsaniz bu islerle bir alakaniz olmadigini gosteriyor iskembeden salliyorsunuz anlamina gelir.saygilar.

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 15 Şubat 20:56
43

İzmitli - Zemin gevşek ve tarım toprağı hakim bir alan hoyratça kullanılan arsalar milli servet boşa harcanır olmuş.

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 14 Şubat 23:11
41

Vatandaş - Şu çatı aralarını Kocaeli'nin başına bela eden kimlerse büyük vebale girdiler. Bu örnekte de resimde çatı arasında dış cephede hiç düşeyde hatıl görünmüyor. Umarım tekniğine uygun yapılmıştır. Ama yaşanacak bir depremde bunlardan dolayı Allah korusun çok kişinin canı yanacak. En son Düzce depreminde büyük bir deprem olmamasına ve yapı stoğu yenilenmesine rağmen çoğunlukla çatı araları zarar gördü. Artık kaldırın şu çatı arası uygulamasını.

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 14 Şubat 17:03
40

Sniper - Neden zemini sağlam olmayan bölgeye ısrarla imar izni verilmeye devam ediliyor.Zeminde sıvılaşma var deniliyor ama dikkate alan yok.Zemini kaya olan bölgeler neden seçilmiyor .

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 14 Şubat 15:33
39

Birisi - Bu eve 5 milyon verecek talihli kardeşim şansli havadar sonuçta

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 14 Şubat 12:30
37

Suadiyeli - Yeni yapılan binalar hele dupleksler çok kötü birsenesonra cati lar akitiyorlar birde dünya para istiyorlar

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 14 Şubat 09:13
36

Yaşam Hakkı - Bina ortada kartepe deprem riski yüksek bir bölge zemininde sıvılaşa oranı çok yüksek 4 kat ve betonarme donatı bu bölgeye göre çok zayıf üst kat kolonsuz bina tuğla tabla betonu resimde gözükmüyor asmolen sistem yapıldı ise ve kaset donatısı yoksa geçmiş olsun. Birde ben insaat mühendisiyim demek işin cabası 11 ildeki yıkılan binaları bakkalcı memet amca yapmadı.burda belediyelerin büyük sorumluluğu var zemine göre bina yapılmalı

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 14 Şubat 08:41
35

Kocaelili - O çatı araları depremde ilk yıkılacak alanlar. Lento ve koloncuklarla bir yapıya sağlam denemez. Kocaeli’de çatı arası alanlarını yaparken kolon ve kirişleri çatı arasına kadar çıkartıp çatıyı da beton yapmak en sağlamıdır ve yapılacaksa bu zorunlu olmalı.Bilimin ve tecrübenin ne dediği önemli. Her yönetmelik karar doğru olacak diye bir kaide yok. Belediyeler bu konuda daha hassas olmalı. Önüne gelen müteahhit olunca “ neyi kurtarıyorsa onu çiz onaylat,maliyeti ne düşürüyorsa onu kullan geç “ mantığı yaygınlaşıyor malesef

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 14 Şubat 08:39
34

Ak Yap - Devam eden kolonlar devam etmeliydi aksi takdirde deprem esnasında tuğla lar öğünür ve çöker kolon olmayınca lentolar da bir işe yaramaz

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 14 Şubat 07:44
42

Farklı Bakış - @Ak Yap 34 nolu yoruma cevabı: Aynen katılıyorum. Şu an benim daire bu şeklide ve her yeri çatladı. Yapılırken kolonlar çatı kata devam etmedi.ytong ile yapılan bir bina idi. şimdi ne olacak diye bekliyorum

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 14 Şubat 18:58
33

Sapanca - Haberi sanki mutahit bilerek yaptırmış gibi bir şey çık aklımdan:)

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 14 Şubat 00:43
31

Nazım Tekin - Ne yapı denetimi inşaatlara uğramazlar bile, foto çekip gönder derler. En önemlisi hiç betonlar sulanmaz. Oysa betonun can damarı sulamaktir. Sulanmayan beton( kalıplar söküldükten sonra) değil c 30 c 40 olsa bile 5 para etmez. Allah göstermesin olası 7 ve üzeri bir sarsıntıda o binalar unufak olur. Önune gelene Kartepe Belediyesi inşaat izni veriyor, denetim yok. Muteahhite serbest, vatandaş şahsi yaparsa ince ekleyip şık dokurlar. Müteahhitler inşaatın temel dolgusunu bile hakkıyla yapmazlar, temel açma esnasında çıkardıkları toprağı temele doldururlar. Kimse kusura bakmasın tek suçlu belediyelerdir zira meclis üyelerinin ekseriyeti müteahhit olmuşlar. Araştırın görürsünüz. Deprem bölgesi olan Kaçarlı ve fay hattına yakın Kartepe bölgesinde aşırı sağlıksız yapılaşma var.

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 13 Şubat 23:14
30

Kyhn - Bu inşaatin müteahhit ve yaptıran projeye uygun yapabilir, pratikte inşaattan anlayan biri olarak çatı katlarının normal kolonlu sekilde yapilmasini 13,5 tuğla ile aralarinin orulmesini terasa gelen kolonlarinda yapılmamasını daha sağlam olacağını ongermekteyim, uzerinde hasir beton olmasa bile sadece tuğlayla örmek bir sağlamlık teşkil etmez bunun icin insaat muhendisi olmaya gerek yok

Ben olsam yetkililerin en kısa zamanda dubleks katları iptal edip alttaki gibi normal kat yaptırıp binaya normal catı yapılmasının daha sağlam olacağını öngörmekteyim. Ama belediyeler denetim yapma zahmetinden kaçtıkları için böyle oluyor işin özü yarim kat nedir bir kat fazla verir normal çatı yaptırırım

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 13 Şubat 21:59
29

Sarimeseli - Asansör onay etiketi alınmadan iskan verilmiş binada oturuyorum

Yapı denetim binaya gelip bakmamış bile

Denetim yok mutahitlerde kafasına göre çok güzel takılıyor

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 13 Şubat 21:51
25

Gelde Gör - Birşey sorcam bende yaptım lakin şimdi şöyle bir algı var radye Temel yaptık biz deyip ince kolonla devam ediyorlar sanki yine medya ya düşen gündem nedir radye Temel sağlamdır a tam herkes oraya odaklanıyor oysaki senin kolon inceliği istersen 3 tane radye Temel at o kolon onu taşımaz ben mesele 5 katlı binaya 9 tane 3.5 m ters orantılı perde 5 tane normal kolon 2 tanede büyük ortadan destek alçak kolon attım.bence şuan bütün kolonlar olması gerekenden 2 kat atilmali demirler daha çok olmalı beton c 30 ve su katılmadan denetilmeli

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 13 Şubat 14:46
24

Lale - Yav arkadaşlar daha bir yıl oldu deprem yaşadık onca bina yıkıldı bunların arasında yeni yapılanlar da var ve onca insan hayatını kaybetti bırakın kaç müteahhit cezalandırıldı kaç Yapı denetçisi cezalandırıldı kaç ruhsat veren belediye başkanı cezalandırıldı bu ülkede yapanın yanına kâr kaldıkça biz daha çok konuşuruz ve sadece

konuşuruz

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 13 Şubat 12:10
23

Kodi - İstanbul'daki inşaatlar C35.C30u satamassin.Hele yumuşak zemine kaziksiz i saat asla olmaz bence.

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 13 Şubat 11:50
20

Köseköy Lü - Ben daha başka bişey diyim bölgedeki son 5 senedir yapılan yapıların alayına yakını5 para etmez bu binada ranyel temel yani temeli komple beton yapılan nadir binalardan bölge 3 metreden 5metreden su cıkan biyer eski bataklık zemini tesfiye edip diktiler apartmanları ilk depremde %90 ı yok

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 13 Şubat 06:57
19

Izmitli Mühendis - Bu ülkede Çeşmede ki yazlığında piposunu tüttüren proje ve uygulama denetçisinin kaşesi ; yapı denetim firmasında asgari ücret alan bir sekreter tarafından basıldığı sürece , yeni mezun ve tecrübesiz mühendisler düşük maaşlarla yapı denetim firmalarında sadece diplomaları uğruna çalıştırıldığı sürece düzen değişmez. Bu ülkede yapı denetimin adı '' denetimsizliktir.

Aksini iddia edene hodri meydan , herhangi bir yapı denetim firmasını seçip birlikte denetleyelim var mısınız ?

Ayrıca çatı katında yapılan imalat '' yanlış bir yığma yapı örneğidir '' !

Bunu onaylayan da yapan da yaptıran da mühendisim diye ortada gezmesin

Yanıtla . 12Beğen . 0Beğenme 13 Şubat 01:38
22

Egoist Adam - @Izmitli Mühendis 19 nolu yoruma cevabı: Ya arkadasım yapı denetim konusuna genel olarak hakimsin fakat çok egoist bir insana benziyorsun ,çok merak ediyorum oxford menzunumusun .sende elestirdigin insanlar gibi bi üniversiteden menzun olmuşsundur abartılacak bi durum yok yani .catı katlarında yığma duvar uygulaması tabiki dogru bi uygulamada degil bunu her mühendiste bilir fakat adam elindeki projeye uygun hareket ettigini yazmıs kısaca kanunsuz bir islem olmadıgıni bunun yapi denetim firması tarafındanda kontrol altında olduğunu söylemis .gelelim yapi denetim firmalarındaki elemanlarin durumuna her insan gibi yeni menzun olan bir insan tecrübe olarak her zaman eksiktir ,burda bunların elinden tutup işi ögretmek önemli .kimse annesinin karnında tecrübeli dunyaya gelmiyor bugun bi kalıpcı kalfası demirci kalfası projeyi mühendisten daha iyi okuyabilir .zamanla bu insanlar da tecrübe kazanıyor ayrıca yapı denetim firmalarıda pat diye elemani sahaya sürmüyor ilk başlarda yaninda tecrübeli bir elemanla sahaya sürüyorlar .kalkıpta firmalarda calısan arkadaslarını küçumseyemezssin .bu haberde bahsi gecen firma sahibi muhendis arkadas zemin durumundan bahsedip temeli ona gore tasarladıgıni belirtmis ,piyasadaki çogü müteahhit rast gele is yapiyor en azından bu isin okulundan gelen insanlar bu konuda daha hassas davraniyor ,zaten olması gerekende bu işi muhendis ve mimarların yapması gerekirken bugun sermayesi gücü olan insanların bu işe soyunmaları insanları üzüyor .

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 13 Şubat 11:33
17

Kadikoylu - 3.5 kat iznini iptal edip 4 kata cikarilmali devlet 4 kat izni vermeli

Yanıtla . 8Beğen . 3Beğenme 13 Şubat 00:55
16

Derinceli Dadaş - Bilende yazıyor bilmeyen de. On numara inşaat, yemeyin adamın hakkını

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 13 Şubat 00:16
15

. - Belediyenin onaylamış olduğu, Çevre, şehircilik ve iklim bakanlığı tarafından yetkilendirilmiş yapı denetim firmasının da yönetmelikler çerçevesinde inceleyip onayladığı ve belediyesi tarafından onaylanan projelerine göre yapılan bir yapının uygunsuzluğunu tartışmanın çok anlamlı olmadığını düşünüyorum.

Çatıdaki eğim nedeni ile ahşap çatı uygulaması yapıldığından son katın yığma olarak yapılması, inşaat mühendisi tarafından uygun görülen yerlere dikey hatılların konulması ve yığma tuğla duvarları üzeri yatay hatılların da bulunması olağan bir uygulama biçimi.

Eğimli beton yapılmasının uygun olmadığı Kartepe bölgesinde ahşap seçimi doğru bir yaklaşım olmuş.

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 12 Şubat 22:31
14

Sanberk 41 - Bir japon betonerme binalarındaki kolon,kiriş,beton,demir yapımındaki tekniği bir inceleyin o zaman görebilirsiniz deprem öncesi ve sonrası meydana gelen felaket tablosunu

Yanıtla . 5Beğen . 2Beğenme 12 Şubat 22:31
12

Yapı Denetimci - Fotoğrafta gördügüm kadarıyla arkadas yanlış bi imalat yapmamış gibi duruyor tabi projesine bakmak lazım .malesef kocaeli geneli imar 3 katlı müteahhit firmalar hali ile dubleks daire yaparak daire sayısını arttırmaya gidiyor .doğru olan kat 4 kat imar verip bu çirkin görüntülerden kurtulmaktır .müteahhit firmalarımızın diğer bir eksiğide temel seçimleri ,temel dolguları ,kolon ebatları yetersiz malesef .1.derece deprem bölgesi olan bir ilde ,sıvılaşma tehlikesinin olduğu zeminlerde en azında radye temel ,bir kaç perde kolon kullanırsa riski azaltmış olur ,burda arkadaşımızın bahsettiği gibi tasarım yapmışsa tebrik ederiz diğer müteahhit firmalardan farkını ortaya koymuş ,örnek bir is yapmıstır .arkadas baya iddalı konusmuş gelin beni denetleyin diyor birileri inşaatı karalayım derken sanki reklamını yapmışa benziyor .

Yanıtla . 15Beğen . 1Beğenme 12 Şubat 21:07
11

Mimar - Çatı katına, yığma yapı yapılıyor. Yığma yapıda her iç-dış köşeye 20x20 KOLON konur. Ki, yığma duvara uzunluğu max 4 mt'de bir kolon dikilerek kesilir. Mühendis bey öğrensin de iş yapsın ve konuşsun. Kartepenin en sağlam binası, Bureau Rezidans'dır...

Yanıtla . 9Beğen . 6Beğenme 12 Şubat 21:05
26

Teknik - @Mimar 11 nolu yoruma cevabı: İstanbul maltepe dragosta 4 katli binayi 135 fore kazik uzerine radye temel ile yapiyorlar.Kullanilan betonda bir okadar kaliteli.

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 13 Şubat 15:12
21

Mimar - @Mimar 11 nolu yoruma cevabı: 1. Mötahitin iddiasına cevap verdim. 2. Bina ile çadırı karşılaştırmıyoruz di mi?

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 13 Şubat 09:02
13

İbrahim. - @Mimar 11 nolu yoruma cevabı: 3a sınıfı bir konut projesi ile rezidans projesini karşılaştıran mimar arkadaşı tebrik ediyorum. Kat yüksekliğini ,inşaat m2 sini göz önüne aldığında bahsettiğin rezidans tabiki daha güclü bir statik hesap ile çözülmüştür .normal 3 katı bir konut projesinde fore kazık yapmasını mı bekliyorsun ?sana o diplomayı veren okulun temeline bakmak lazım ?

Yanıtla . 10Beğen . 5Beğenme 12 Şubat 21:57
10

Muhendis - Çatı katında gerçekten kolon yok. Deprem anında bu katın duvarlarında derin çatlaklar olusabilir

Yanıtla . 8Beğen . 4Beğenme 12 Şubat 20:54
09

B.onay - Kimse suçlu değil, suçlu yunanistan. Bize çatı dubleks yapmayı dayatıyor. Sözde buçuk kat diye daha fazla ağırlığı koyuyoruz. Üç buçuk değil dört kat yapsak inanın daha sağlam olur. Dubleks merdivenden kaybettiğimiz alanı kazanırız konut sorununa çare olur. Dubleks soğuk Avrupa ülkelerinde yüksek çatıdan dolayı aradaki alanı kazanmak için yapılan bir uygulama bize yaramadığı kesin. Ülkemizde bunun gibi Kendi ayağımıza sıktığımız 10 sorunu çözsek inanın çok rahatlarız.

Yanıtla . 15Beğen . 2Beğenme 12 Şubat 20:44
28

Hakan Acar - @B.onay 09 nolu yoruma cevabı: Keşke herkesin bakış açısı sizin gibi olsa ülke kurtulur.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 13 Şubat 18:49
08

Kürşad - Kartepe bölgesinde belediye konut inşaatlarına 3 kat inşaat ruhsatı veriyor ancak müteahhitler daha çok bağımsız bölüm kazanmak için zemin kot farkından 1 kat, çatı yapmayıp, 3.katı da çatı dubleks yaparak imar ruhsatının etrafından dolanıp işi bitiriyorlar, belediyelerin yapı konrol mühendisleri de buna onay veriyorlar, değişen bir şey yok, 1999depremi unutuldu, herşey daha fazla rant elde etmek için.

Yanıtla . 10Beğen . 0Beğenme 12 Şubat 20:24
06

Körfez - Betonarmenin üzerine Yığma yapı yapılmaz, Adapazarı'nda depremde bu katlar devrildi ve bu imalat yasaklandı, ayrıca yığma yapıda kullanılacak malzeme ve tekniği bu şekilde olamaz. Bunu yaptıracağınıza 1 kat imar izni daha verin bari, o daha sağlıklı olur, çünkü bu katların devrilmeme gibi bir ihtimali yok.Sonra herkes yine zır zır ağlayacak, o kadar inşaat mühendisi var, birazcık hakkı konuşun, sonra ağlamanın kimseye faydası olmuyor.

Yanıtla . 14Beğen . 0Beğenme 12 Şubat 19:34
05

Kartepe. - Temelin altına bakın dolgusu kesinlikle toprak çıkar.

Yanıtla . 8Beğen . 5Beğenme 12 Şubat 19:25
07

Mahalle Sakini . - @Kartepe. 05 nolu yoruma cevabı: Arkadaşım o bölgede oturuyorum adamın temeline şahit olduk gayette sağlam kaya malzeme kullandı ,numaranı bırak firma sana fotoğraf atsın sende delikanlı gibi çıkıp özür dilersin .milletin arkasında atıp tutmazssın .

Yanıtla . 6Beğen . 5Beğenme 12 Şubat 20:02
04

Mert - Adam haklı ,en üst kat çatı piyesi diye geçer.herkes bu inşaat firmasına sallamış ama yanlış birşey yapmıyor.Son kat kendi söylediği gibi ahşap yapılır bu şekil inşaatlarda .

Yanıtla . 6Beğen . 9Beğenme 12 Şubat 19:18
03

Ramazan - Saçağa yakın yerde kolon olmaz. Yandaki kolon balkon içinde o kolon işi bilmeyen birilerini yanıltmış olabilir. Sonuç olarak fotoğrafa göre uygunsuz iş yapılıyor denmesi müteahhiti zan altında bırakmış. Çatı altında tabliye olmayacaksa yapılan iş gayet normal..

Yanıtla . 6Beğen . 3Beğenme 12 Şubat 18:46
02

Volkan - Tunel kalipla c45 beton deprem izolatoru var sanki de binasina saglam diyor

Yanıtla . 12Beğen . 6Beğenme 12 Şubat 18:35
38

Volkan - @Volkan 02 nolu yoruma cevabı: Ülkemizde 11 kat üzerinde mecburi ama bazı kamu kurumları 3 katlıda olsa c45 kullanıyor. Tek katlıda ev yaptırsam ki öyle bir alım gücüm artık yok c45 kullanırım.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 14 Şubat 09:17
27

Teknik - @Volkan 02 nolu yoruma cevabı: C45 kac katli binada kullanilir?

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 13 Şubat 15:14
01

Gültepeli - Kesin öyledir kimse ben çürük bina yapıyorum demiyor ki

Yanıtla . 8Beğen . 6Beğenme 12 Şubat 18:21

SİTE GÖREVLİSİ VE TEMİZLİK PERSONELİ ARANIYOR

Kartepe civarında oturan, *SİTE GÖREVLİSİ VE TEMİZLİK PERSONELİ arıyoruz. Sarımeşe konakları Tel: 0532 219 81 53

TECRÜBELİ SÜRÜCÜLER ARANIYOR

Anadolu Seyahat firmasında görev yapmak üzere, D2 belgeli araçlarımızın şehir içi ve şehir dışı seyahat işlerinde, Transfer başına (part time) ücret...

PART-TIME BAYAN TEMİZLİK PERSONELI ARANIYOR

İzmit Yenişehir Mahallesinde, Fizik Tedavi Kliniğinimizde 14:00-18:00 saatleri arasında çalışmak  üzere, PART-TIME BAYAN TEMİZLİK PERSONELI alınacak...

PERSONEL ARANIYOR

Körfez‘deki Basınçlı Kap imalatı sektöründe faaliyet gösteren fabrikamızda çalıştırılmak üzere *Askerliğini yapmış, *45 yaşını aşmamış GAZALTI, ELE...

ŞOFÖR ARANIYOR

27’lik ve 45’lik araç kullanabilen, yasal evrakları tam ŞOFÖR ARKADAŞLAR arıyoruz. Tel: 0534 365 33 68

ŞOFÖR ARANIYOR

27’lik ve 45’lik araç kullanabilen, yasal evrakları tam ŞOFÖR ARKADAŞLAR arıyoruz. Tel: 0534 365 33 68

ŞOFÖR ARANIYOR

İşletmemizde yemek dağıtımı yapacak ŞOFÖR aranmaktadır.  KARTEPE YEMEK VE GIDA SAN. TİC. LTD. ŞTİ. Tel: 0 533 681 72 06

SERVİS ŞOFÖRLERİ ARANIYOR

95 Evler-Tütünçiftlik-Derince-İzmit merkez-Bekirpaşa ve Yahyakaptan bölgelerinden genç ve emekli SERVİS ŞOFÖRLERİ aranıyor. Tel: 0262 322 70 57

İDDAA MP SAYISAL BAYİİ ELEMAN ARIYOR

İDDAA MP SAYISAL BAYİİ için, merkez de ikamet eden 30-50 yaş arası sigortalı/emekli Özgeçmiş için [email protected] Tel:0552 590 95 48

KOCAELİ KERESTE PERSONEL ARIYOR

Palet Fabrikasında çalışabilecek VASIFLI VASIFSIZ ELEMANLAR aranıyor. Ayrıca, *80’LİK ŞERİT MAKİNA USTASI, *TOMRUK ARABALI USTASI, *ŞERİT BİLEME US...