D-100 KARAYOLU’NDA TRAFİK ÇİLESİ
Karayolları Genel Müdürlüğü İstanbul 1. Bölge Şube Müdürlüğü, Şehir Hastanesi’ne gidecek bağlantı yolu çalışmalarını büyük bir hızla sürdürüyor. Karayolları, İzmit Gündoğdu mevkiinde TEM Otoyol üzerinden Şehir Hastanesi’ne gidecek iki ayrı köprü yapım çalışması başlattı. Köprü yapım çalışması nedeniyle TEM’deki trafik akışı belirli saatlerde İzmit şehir merkezinden geçen D-100 Karayolu’na yönlendirildi. Özellikle sabah işe gidiş ve akşamları işten çıkış saatlerinde D-100 Karayolu’nda yoğun bir trafik karmaşası yaşanıyordu.
16 GÜNDE KÖPRÜ BİTTİ
Karayolları İstanbul 1. Bölge Şube Müdürü Turgay Çolak, D-100 Karayolu’nda yaşanan trafik çilesi ve sıkışıklığının gece yarısı biteceği müjdesini verdi. Gazetemize açıklamada bulunan Çolak, şunları söyledi: " TEM Otoyolu üzerinden Şehir Hastanesi’ne gidecek iki adet bağlantı köprüsü yapımı nedeniyle TEM’deki trafik akışını belirli saatlerde kesip D-100 Karayolu’na yönlendirmek zorunda kalmıştık. Bu süreçte D-100’de yaşanan trafik karmaşasının farkındaydık. Günde 60-70 şikâyet telefonu alıyorduk. Köprüleri bir an önce bitirmek için çok büyük bir gayret gösterdik. Sıkıntıyı çözüyoruz. TEM üzerinde yaptığımız iki bağlantı köprüsünü 16 gün gibi kısa bir süre içerisinde tamamladık. TEM Otoyolu'ndan hastaneye bağlantı bölümleri yapıldı asfaltları ve çizgileri çekildi. Tem Otoyolu'nu tamamen trafiğe açıyoruz. D-100 Karayolu’nda yaşanan trafik yoğunluğu bu gece (salı) yarısı bitiyor."
Yorum yazarak Özgür Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Özgür Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Özgür Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Özgür Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.
Şimdi oturum açın, her yorumda isim ve e.posta yazma zahmetinden kurtulun. Oturum açmak için bir hesabınız yoksa, oluşturmak için buraya tıklayın.
Yorum yazarak Özgür Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Özgür Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Özgür Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Özgür Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.
Yorumlar
(15)Baba41 - Yanlış politika ve yatırımlar sonucu Köse köyden nctiy ye kadar gelen yan yol çift şerit gidiş geliş gebzeye kadar devam ettirilmediği için, hala üc ten iki şeride düşen yerler genişletilmediği için, kuruçeşme, eskiyol ve körfez ışıkları hala durduğu için, Trafik çilesi bitmez İzmit in,
Hasan Tayyar - 20 yıldır istanbul sakarya arası ayda en az 1 bezen 2-3 kere gidip geliyorum. Daha bir sefer TEM de çalışma olmadığını görmedim. Ne çalışmaymış bitmek bilmiyor otoban otobanlıktan çıkmış şehir içinde bile rastlanmayacak trafik var. 150 km lik otabanı 5-6 saatte zor gidiyoruz. Yaptığı yollarla övünen hükümetin ülkenin en yoğun araç geçişi olan istanbul-sakarya arasına bunca zamandır bir çözüm bulamaması çok ilginç. Kuzey otobanı yapılıyor ama ben dilovası'na kadar kaç kere para kesti sayamadım toplamda 40 liradan fazla sanırım köprü hariç, böyle olacaksa o da bir şeye yaramaz.
Halim - D100 karayolu izmit geçişini 2 şerit yapanlar bu trafiğin sorumlusu onlardır
Yurttaş - D-100 deki trafik çilesi ne zaman biter biliyormusunuz; İzmit'in doğusundan batısına kadar yani Derinceye kadar çift tüplü TÜNEL yapıldığı zaman......Çok geç değil hemen projeye başlanmalı.
[email protected] - D -100 DE Tır,Kamyon,tanker,Otobüs gibi ağır vasıta görmek istemiyoruz,Trafik polisleri görevlerini yapsınlar.
- Pandemi döneminde sen evde yayılıp yatarken o tırlar vızır vızır çalışıyordu nankör
Zafer - Aynen öyle Kadir Bey, günün her saati son iki yıldır özellikle tırları görmek mümkün. Polislerin gözü önünde geçip gideni de pois seyrediyor. Kazara 1-2 tanesini çeviriyor.
Adem - Yav arkadaş ne biçim yorum bu ya, çalışma olduğu için tır, kamyonlar D-100 yönlendirilmişti, normal de ben şahidim her akşam iş çıkışımda polislerin kamyon ve tırları çevirdiklerini görüyorum.
Gölcüklü - 1-) Gölcük-İzmit arasında raylı sistem için proje çalışmalarına başlanması ve güzergahın belirlenmesi ile ilgili çalışma var mı?
2-) İlçe ile diğer ilçeler arası toplu ulaşımın geliştirilmesi, ulaşım süresinin kısaltılması, durak yanaşma imkanlarının iyileştirilmesi ile ilgili çalışma var mı ?
3-) Gölcük, Karamürsel, Gebze arasına yapılması planlanan otobüs tam fiyatı 25 TL olarak belirlenmiş olup bu bedel oldukça yüksektir. Daha önce İzmit Pendik arası tren ücretinin 10TL olduğunu, Belediye otobüs ücretinin Sabiha Gökçen İzmit arasının 17 TL olduğunu ve belediyenin aslı görevinin kamu yararı gözetmek olduğunu hatırlatmak isterim
4-) Yıkılan küçük sanayi bölgesinde molozların ne zaman kaldırılacak? Yıkılamayan binaların niye yıkılmadığının açıklanması.
5-) D-130 yoluna alternatif olarak ilçe içine yapıldığı söylenen yolun getireceği trafik karmaşası için hangi çözümler alındı? Bu yolun en az bir şeridinin bisiklet yolu olarak düzenlenmesi. Burada araç trafiğini artırmak halkın daha fazla eksoz gazı solumasına, daha fazla gürültüye maruz kalmasına sebep olmayacak mı? Kaldırımlar ağaçlandırılmayacak mı? (daha önce kaldırımlarda ağaç vardı) .Bu ağaçlar daha özenli bir çalışma ile korunamaz mı idi? Bu kaldırımda şimdi ağaç yok. Kaldırıma dökülen kumlar bile süpürülmedi.
6-) Gölcük içinde yıkılıp (Eski Adı Gazi Okulu) , varisleri tarafından mahkeme süreci başlatılan okulun tekrar yapılmasına ne zaman başlanacak? (AVM yapılacağı söylenerek yıkılan okul öğrencileri artık servis ile okuluna gitmek zorunda.)
7-) İhsaniye otoparkı ne zaman kullanıma açılacak? Bu kadar yatırım ve çekilen eziyet boşa mı gitti?
8-) Temizlik firmasında alınan ve Şahsınızın makam aracı olarak kullandığı araç firmaya iade edilecek mi? Firma bu bağışı ne karşılığında yapmıştır?
9-) Necati Çelik hastanesi yakınında büyükşehir belediyesi tarafından “ücretsiz otopark” tabelası asılmış alan toprak dolgu yapıldığı için araçlar artık burayı kullanmıyor. Bu konuda bir çözümünüz olacak mı?
Serdar - TEM'de çalışma olabilir herzaman D100 tabiki o zaman yoğunlaşacak ama yasak olan ağır vasıtaların D100 e yönlendirilmesi yanlıştı. bırakın D100 salim Dervişoğlu caddesinde sahilde bile tırlar var. Temdeki sıkışıklıkta sadece otomobillere D100'e inme izni verilmeliydi. Koca koca tırların İzmit'in içinde ne işi var.
Cinar - naapsin tirlar pervane takip ucsun mu
kemal - TEM otoyolundan hastaneye bağlantı denmişte öyle bir bağlantı yok. Yapılan çalışma D605 e yapılan kavşak ve devamında TEM'e pararlel devam edip TEM üzerinden ve altında geçecek büyük bir döner kavşak bu kavşağa bağlantılı Yeşilova, Gündoğdu ve umuttepe bağlantı yollarını içeriyor. Sanki TEMden direk hastaneye gidilecekmiş gibi bir imaj yaratılmış ama öyle değil.
Yörük Oğlu - Senin bahsettigin yer solaklar sapağı.
Haberde bahsi geçen yer hastanenin yanında.
Keşke sadece yorum yapmak için yazmasaniz da bir raz araştırıp okusanız !!!
Musty41 - O kadar sokağa çıkma yasakları varken neredeydiniz? Bu nasıl vizyonsuzluk. İstifa etmeniz gerekir. Böyle süreç yönetilmez!
Yazılan yorumlardan Özgür Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Sitemizin Topluluk Kurallarına uymayan yorumlar yayınlanmaz. Yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz.
Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Özgür Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Özgür Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.