Arçelik yönetimi bozuk buzdolabını değiştirdi

İzmit İstiklal Caddesi Hafız Şerif Sokak’ta oturan Hikmet Erturan’ın sorunun geçtiğimiz Pazar günü dile getirdik.

Yaklaşık 3 yıl önce Akça Camii Caddesi’ndeki Temel Kardeşler’den Arçelik marka bir buzdolabı satın alan Erturan’ın ürünü bozuk çıkmış. Firma da aradan geçen 3 yıla rağmen herhangi bir çözüm üretmemiş.

Servis personeli de iddiasına göre ukala bir şekilde, “Eylülde garanti süresi bitiyor. İstersen para ödeyip garanti süresini uzat” teklifinde bulunmuş.

Hikmet Erturan’ın şikayetinin gazetemizde yer alması üzerine Arçelik Çayırova Fabrikası’nın yetkilileri, kendisini aramış.

Hatalarını kabul ederek, buzdolabını yenisi ile değiştireceklerini söylemiş.

Erturan, çözümü kısa sürede bulan Arçelik yetkililerine teşekkür ediyor.

21 Tem 2020 - 21:10 - Perde Arkası --- Okunma

Son bir ayda ozgurkocaeli.com.tr sitesinde 6.193.758 gösterim gerçekleşti.


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Özgür Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Özgür Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Özgür Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Özgür Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.

43

Sabri Çidemli - 2016 da 1000 tl ye aldığım arçelik televizyonum panel arızası nedeniyle,gelen servis 1900 tl istediler.tamamen arçelik kaynaklı arıza nedeniyle bu parayı veremiyeceğimi,yetkili kişilerle konuştum.edindiğim intiba arçelik yönetimi kendi üretikleri ürünün arkasında durmadıklarıdır.darp yok.düşme yok,kırık yok.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 24 Kasım 16:10
42

Bayi - 10 yıllık arçelik musterisiyim bu zamana kadar hiç sıkıntı yaşamadım özellikle teknik servis personeli ile .ama bu sene malesef tatsız bir durum yaşadık ama sorun arcelikte değil satan bayide .antalya serik kadıoğlu arcelik bayi şiddetle tavsiye ediyorum bu bayiden uzak durunuz

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 24 Temmuz 02:22
41

Düşünen Adam - Arçelik marka bir bulaşık makinesi aldım. Garanti in bitmesine bir ay kala bozuldu. Çağrılan servis elemanı hiç bakmadı bile bir parçayı değiştirdi makine tıkır tıkır çalışmaya başladı. Buna işte planlı eskitme deniyor. Hangi marka alırsanız artık aynı şekilde kalitesiz. Ha kaliteli mi olsun diyorsunuz o zaman iki üç kat fazla para verip miele gibi ürünleri alabilirsiniz...

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 23 Temmuz 20:20
39

Zeynep Yılmaz - Bende butun beyaz es yamı arcelikten aldım. Ve tam 8 aydır dolabım bozuk her arayışımızda ya parca tık bulunmuyor yada bu dolaplardan artık bulunmuyor dıyorlar yada parcayı gerırdıklerınde takmak ıçin para istıyorlar ve halen bozuk bu sıcagın ortasında insan dolapsız olurmu kuflenmıs yemek bozulmuş yemek dokmekten bıktım kesınlikle kimse arcelikten bışey almasın yazıklar olsun konlara konuştukları gıbıdegıller

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 23 Temmuz 17:09
38

S.t.y - Bende Zonguldak Ereğli de aldım Beko marka 3 senedir buzdolabım ısıtmıyordu defalarca servis çağırdım motor değişikliği oldu fakat sorun devam etti servis ekibi kesinlikle değiştirmeye razı gelmedi bende sosyal medya üzerinden yazdım aradılar eşim siz yenisini vermezseniz gazetecileri de toplayıp Beko bayisi önünde yakicam deyince hemen değiştiriyoruz denildi bu olaylarjn hepsi servis yüzünden öldü servis ekibi hala düzeltiriz diyor değiştirmeyin diyor

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 23 Temmuz 16:59
37

Ersin Akdeniz - Allah bunların belasını versin Arçelik TV aldım sürekli arıza veriyor kimse ilgilenmiyor bir daha asla Arçelik almayacam alanida engellemeye yardımcı olucam

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 23 Temmuz 15:12
35

[email protected] - Benim evimdeki bütün elektronik eşyam arçelik 10 senedir tık yok geçen yıl buzdolabı aldım mükemmel bu senede klima almayı istiyorum yerli malından şaşmayın

Yanıtla . 3Beğen . 4Beğenme 23 Temmuz 13:10
30

Ankaralı - Bende arcelikten akılı utu aldım randıman alamadım aldıgımın ertesi gunu deyistirmek istedim deyistirmediler satarkende oyle Bi met etilerki sanki utu Kendi utuluyor bende arceligi asla ve asla tavsiye etmem

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 22 Temmuz 23:13
29

Ekrem - Birde teşekkür ediyorsunuz 3 yıl sonra siz hastanesine ulaştınız o size gelmelerin işlerini de arçelik (koc) hallettimi

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 22 Temmuz 20:21
28

Ayse Karataş - Buzdolabı bozuk garantisi bitmeden servis aradık ama öyesine baktı gitti koku yapıyor öylekulanıyoruz arçelik asla tekrar almam.

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 22 Temmuz 19:22
27

Sertan - Profilodan şaşmam hem saglam hem servis hizmeti cok iyi.

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 22 Temmuz 18:23
26

Erdal Akkaş - Benimde Arçelik marka buzdolabım garantisi bitmeye yakın bozuldu benim ihmalim nedeni ile servisi zamanında arayamadım neticede servise bilgi verdiğinde garanti bitmişti yani üç yılda garanti biter bitmez buz dolabı arıza yaptı.Her üç yılda bir buzdolabımı yeniliycez servis çağırdım tam bir ay sonra buz dolabınızın tamiri mümkün değil dediler.... .direk genel müdürlüğe yazdım kısa bir süre içinde dömüş yaptılar 125 tl civarı bir para karşılığı yeni buzdolabı göndereceklerini söylediler denize düşen yılana sarılır misali kabul ettim servise verdiğim 350 tl ile birlikte 1600 tl karşılığı yeni nirbuzdolabı gönderdiler arçelik mi bir daha asla ....

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 22 Temmuz 17:06
24

Yunus Emre Temel - Biz hızlı çözmüşük o zaman 4 ay uğraştık değiştirdiler arçeliğin bu kadar rezil olduğunu düşünmüyordum 4 ay günlerce aradım defalarca telefonla konuştum sonunda değiştiler ama 4 aylık hasar tazmin bedelini bekliyoruz bakaım ne zman ödeyecekler

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 22 Temmuz 14:23
23

Ülgen - Arçelik demek sorun demek ..Benim de 5273 NHEY A++ buzdolabım az soğutuyor. Müşteri Hizmetlerini aradım servis geldi baktı normal dedi kendisine bir şişe soda ikram ettik ki ısısını anlasın diye gene normal dedi.Îç ısının en fazla 5 derece olması gerekiyor bizimki 6.8 derece .Derdimizi anlatamadık .İllallah dedim artık Arçelik buzdolabı asla tercih etmiyorum tavsiye de etmiyorum ..

Yanıtla . 8Beğen . 1Beğenme 22 Temmuz 14:08
22

Cafer - Antalya da arçelik bayii inden fırınlı ocak aldık 2.gün hemen getirdiler ama fırın i düşürmüşler

1) altında tepsi konan yerin tavan düşmüş içinden pamuk gibi birşeyler çıkmış

2) arkasında ki vidalar dökülmüş 2 tane vida tutuyor arka saç ayrılmış içindeki kablolar ışık görünüyor

3) bunlar normal birşey olmaz diyor

4)pilastik 1 mt hortumu 60 tl satıyorlar almadık almadınız içinde çok sinirlendiler

Neyseki fırını aldigiz yeri arayip resimlerini attık ürünü değiştireceklerini söylediler ama yetkili servis garantisi var tamir edelim diye çok ısrar ettiler ama konuşmaları çok gergindi.

Sonuç olarak perge bulvarındaki arçelik bayii fırını değiştirdi ama çok uğraştık.

Birdaha mi asla bozulursa servisi çağırmak yerine çöpe atar aramam o kaprisleri tekrar çekemem yeni farklı bir marka almak çok daha mantıklı.

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 22 Temmuz 13:30
21

Nuri Muslu - Beko arçelik kesinlikle tavsiye etmem bulasak makinasını aldım alalı servi evden gitmiyo değişim istedim birdahaki sefere diyor servis bütün parçaları değişti makinanız sifir gibi oldu diyor bukadar lakayitlik olurmu bir dünya devine yakisirmi

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 22 Temmuz 12:28
19

Sarı Çizmeli Mehmet Ag - Valla herkes giydirmiş arcelige, abartısız 15 senedir tüm beyaz eşyalarım arçelik. Belki bir belki iki kere servis cagirmisimdir. Haricinde hiçi bisi olmadi. Yeniledim beyaz eşyayı, o da arçelik.

Yanıtla . 6Beğen . 11Beğenme 22 Temmuz 11:11
36

Beymax - @Sarı Çizmeli Mehmet Ag 19 nolu yoruma cevabı: Valla aynen katılıyorum servisimden de beyaz eşyalarının hepsinden de çok memnunum dün çaycı oldum o kadar yer dolaştım içime hiçbiri sinmedi gittim yine Arçelik aldım bence alınan yerin ihmalkarligi

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 23 Temmuz 13:38
18

F.a - beyaz eşyada bosch ve siemens tek geçerim.30 senelik arçelik kullanıcıydım. arçelik marka buzdolabı aldım geçen yaz. 2 ay geçmeden bozuldu. marka bozulan ürünü aldı aynı ürünün yenisini verdi. bir ay geçmeden aynı yerden yine bozuldu. yaz günü rezillik çektik anlayacağınız. ücret iadesi talebinde bulunup bosch marka buzdolabı aldım. bosch atsa arçelik eşekmiş onu anladım. evdeki eskiyen beyaz eşyaları sırayla bosch la yeniliyorum bu saatten sonra.

Yanıtla . 5Beğen . 2Beğenme 22 Temmuz 11:09
17

izmitli41 - Yorumlara bilip bilmeden yazan kişiler önce bu olayın içeriğini öğrenmeliler kişi faturayı kendi adına değil şirketinin adına fatura ettirmiş bu gibi olaylara hakem heyeti bakmaz ticaret mahkemeleri bakar kişinin mağduriyetinide aldığı firma değil ürünü üreten fabrika gidermiş

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 22 Temmuz 11:01
16

Nihat - Tüketiciyi bu firmalar destekliyor sorun servis çalışanlarının ellerini taşın altına koymadığı için ahilik esnaflık dersi almaları gerekiyor

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 22 Temmuz 10:29
34

Adsiz - @Nihat 16 nolu yoruma cevabı: Gel bir ay arcelik serisinde calista esnaflık ahilik nasıl olur gör bekara karı boşamak kolay gelirmiş

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 23 Temmuz 08:19
25

Tanerium - @Nihat 16 nolu yoruma cevabı: 14 yıllık servis Teknisyeniyim. Haklı haksız olan var olmayan ego tatmin, eden silah çeken, kendi evine kedi, köpek bağlasan durmaz parasıyla makina yerine karşısındakini satın aldığını düşünen hatta onun bile bir lüks ( bence ) olan kimse kusura bakmasın... Kendi çocuğuna höt diyemiyen şahıslar konuşuyor.. Varsa bir problem ara fabrikayı mail at.

- ELEMANINIZ DEĞİŞTİRMEDİ ?

Bizim elimizdeki KİMSE SORMUYOR...

FABRİKADA MÜDÜR MÜHENDİSİ ARGE PERSONELİ PATRONU VS... SON NOKTA TEKNİSYEN NE YAPSIN TEKNİSYEN....

EVET SORUYORUMMM ?????

Yanıtla . 6Beğen . 3Beğenme 22 Temmuz 15:19
15

Özlem Alemdar - Yeni aldığım televizyonum, 7.günde düştü, ekranın köşesi kırıldı. Tamir için satış fiyatına yakın bir para teklif ettiler, kutusunu bile atmamıştım, koydum kutusuna duruyor.

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 22 Temmuz 10:18
40

Yerli̇ Ürüncü - @Özlem Alemdar 15 nolu yoruma cevabı: Telefonarda da aynı bu sorun var. bunu firmaya yükleyemezsin. yerli malı olunca hemen yükleniyo bizim halk. bu marka dünyaya mal olmuş bi marka.

bizim halk takdir etmeyi bilmiyo. Arçelik servisi dünyda müşteri memnuniyetine en çok önem veren markaların başında geliyor.

BEN ÇOK MEMNUNUM. ARÇELİKTEN ŞAŞMAM.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 23 Temmuz 18:44
14

Aynen Böyle Oldu - 15 sene önce 8 kez servis geldi en sonunda tuzla fabrikadan geldiler sonuç yok evimde eski b.m c kamyon çalışıyordu ondanda kurtuldum ama evime ve çocuklarıma hiç bir şekilde bu markanın ürünüde bir daha girmedi

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 22 Temmuz 10:09
13

Rmz 1 - Evimde A dan Z ye herşeyim Arçelik, 8 yıl önce evlenirken aldim, iyi ki de almışım, verdiğim para kuruşuna kadar helal olsun.

Yanıtla . 3Beğen . 4Beğenme 22 Temmuz 09:51
31

Nusya - @Rmz 1 13 nolu yoruma cevabı: Bizde hiç memnun kalmadık malesef rezil ettiler bizi

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 23 Temmuz 03:02
11

Motor Yanmışşş - Yetkili servisin yaptığı iş gelip buzdolabı motorunun üzerine elini koyup motor yanmış deyip yeni motor takılması gerekir diyor. Motor ölçümü yapmıyorlar. Oysa buzdolabının motoru yanmamış. Yazık günah vatandaşın parasına.

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 22 Temmuz 09:14
10

Zafer - Benimde camasir makinasi 5 aydir bozuk 8 sefer servise verdik ve halaaaa bozuk ne tamiri yapiliyo nede degistiriyorlar. Arcelik demek rezillik demek

Yanıtla . 7Beğen . 3Beğenme 22 Temmuz 09:12
09

Murti - Bizde Altus 560 litre buzdolabı aldık taşımacılar arkasını patlatmış servisciler gelmiş ben evde yoktum dolabı koliden çıkartmış fişe takmış gitmiş arkası patlak olduğu halde hemen ardim ama makesef gelmediler

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 22 Temmuz 09:02
08

Arçelik - Valla bir süpürge başlığı parça talebinde bulundum. 1 hafta içinde tedarik edileceğini söylediler. Kaporasını ödedim 1,5 ay oldu haftada 2 kere arayıp durumu sorduğumda hala tedarik edilemediğini söylüyorlar. Sayelerinde yeni makine aldım. (Not: Bu şube değil Bekirdere Yetkili Servisinde yaşadım bu sorunu)

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 22 Temmuz 09:00
33

Adsiz - @Arçelik 08 nolu yoruma cevabı: Yalan söylüyorsun arcelik servisleri kapora diye birşey almaz parçan gelinde parasını ödersin parçan gecikmiş ola bilir onu anlarim

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 23 Temmuz 07:47
07

Gerçekler - Noldu adama burda atıp tutuyordunuz. Demekki haklıymış. Arçelik ile ben de sorun yaşadım. Son zamanlarda ürün ve servis hizmeti kalitesi olarak çok düştü. Şahsen bir bir daha bu markayı tercih etmem, edemem.

Yanıtla . 5Beğen . 4Beğenme 22 Temmuz 08:48
06

Alparslan - Gazeteye yansımasa nanay televşzyon alacaktım. Phılıps aldım bu ukalalar bildiğimiz iyi OLDU

Yanıtla . 2Beğen . 4Beğenme 22 Temmuz 08:14
05

Kahreden - Bi tarafta geçen 3 yıla rağmen denirken, diğer tarafta çözüm en kısa sürede geldi deniliyor. Bu nasıl bir tezat, müşterinin geçen 3 yılı nolacak, yeni buzdolabı verilince olay bitti mi?! Geçen gelen adalet adalet değildir.

Yanıtla . 8Beğen . 1Beğenme 22 Temmuz 07:10
04

Haksızlık Karşısında - Arçeliği savunan şakşaçı biatçılar vardı noldu onlara? Siz güçlünün karşısında suspus olursunuz hakkını arayana demediğinizi bırakmazsnız. Dilsiz şeytanlarsınız size her şey müstehak.

Yanıtla . 3Beğen . 4Beğenme 22 Temmuz 05:51
20

İzmi̇tli̇ - @Haksızlık Karşısında 04 nolu yoruma cevabı: ARÇELİK FİRMA OLARAK İYİ NİYET GÖSTERMİŞ KARDEŞİM.BİZDE YILLARDIR ARÇELİK KULLANIYORUZ.KLİMA KUMANDASININ ARKA KAPAĞI OTURMUYOR DİYE SERVİSE TELEFON ETTİM,YENİSİ GETİRİP DEĞİŞTİRDİLER.HA BEN ARÇELİK YETKİLİSİ OLSAM ONA TAZMİNAT DAVASI AÇARDIM.MARKAMI KÖTÜLEDİ DİYE.MALI DA TEMEL KARDEŞLER DEĞİŞTİRMEZ ,FABRİKA KENDİSİ DEĞİŞTİRİR.

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 22 Temmuz 12:21
03

Ali - Arcelik marka bir elektrikli eşyada problem yaşayan herkesin şikayeti basında yer alıp cözülemeyecegine göre arcelik almamak en iyisi, zaten arceligin kala kala sadece ismi kaldı kalite yerlerde sürünüyor.

Yanıtla . 6Beğen . 4Beğenme 22 Temmuz 05:16
01

Esnaf Time - Temel kardesler yılların esnafı yakışanı yapmış

Yanıtla . 1Beğen . 8Beğenme 21 Temmuz 22:13
12

Financial Times - @Esnaf Time 01 nolu yoruma cevabı: YAKIŞANI Fabrika Yapmış.

Yanıtla . 9Beğen . 0Beğenme 22 Temmuz 09:16