ÖNEMLİ BİR KAVŞAK
Karayolları Genel Müdürlüğü, İzmit şehir içi geçişinden Yeni Gölcük Yolu’na giren araçların kullanacağı Kumla Deresi üzerinden DSİ 15. Şube Müdürlüğü yanındaki eski köprüyü yıkarak yeni köprü yaptı. Yeni köprü önceki gün tamamlanarak trafiğe açıldı.
TRAFİĞE AÇILDI- İzmit istikametinden gelerek Yeni Gölcük Yoluna geçmek isteyen araçlar Kumla Deresi üzerinde yapılan bu köprüyü kullanacak.
D-100 Karayolu Yahya Kaptan karşısında Kumla Deresi üzerinde yapımı tamamlanan ve önceki gün trafiğe açılan iki adet köprü bağlantısı bölgedeki trafik akışını bir hayli rahatlattı. İzmit şehir merkezinden Yeni Gölcük Yolu’na geçmek isteyen araçlar bu köprüyü kullanacak. Kandıra bölgesinden gelen ve Kartepe bölgesine geçmek isteyen araçlar da D-100 Karayolu üzerindeki köprüye bağlantı olarak yapılan ve Kumla Deresi üzerinden geçen yonca yaprağını kullanarak Kartepe istikametine geçebilecek. Her iki köprü trafiğe açıldı.
KANDIRA KARTEPE BAĞLANTISI- Kandıra bölgesinden gelerek Kartepe’ye geçmek isteyen araçlar Kumla Deresi üzerindeki bu bağlantı yolundan D-100 Karayolu’na geçebilecek.
Yorum yazarak Özgür Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Özgür Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Özgür Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Özgür Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.
Şimdi oturum açın, her yorumda isim ve e.posta yazma zahmetinden kurtulun. Oturum açmak için bir hesabınız yoksa, oluşturmak için buraya tıklayın.
Yorum yazarak Özgür Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Özgür Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Özgür Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Özgür Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.
Yorumlar
(15)Ali - izmit yönünden gelip kandıra yönüne dönüş vardı eskiden. şimdi o yol var mı acaba?
Ersoy - Evet var. O yol da geçen yıl yenilendi.
Silence - Son yıllarda yağış rejimleri eski abaklara (hesap tabloları) göre çok değiştiği ve eski mevcut köprünün minimum kot noktasının, aşırı yağışlarda yeni hesaplara göre altından geçen dere sularının altında kalabileceği öngörüldüğü için köprünün kotu yükseltildi. Boşuna yapılmış bir yatırım değildir.
Ahmet - Toplum bu ya her kişi değişik kimi bir tebessüme teşekkür eder kimi her gördüğüne
Kimi az bulur kimi yapacak tabi der
Kimi iyiki yaptı der kimi cebindenmi
Kimi götürür çuvalla kimi kanaat eder kaşıkla herşey mutlak ayan allaha
Her fani çekilir hesaba
Selçuk - Sadece niye yaptıklarını yazsınlar yeter eski köprünün nesi eksikti
Ersoy - Önceki köprü, D-605 karayolundan D-100 Karayoluna iniyordu. O zamanlar güney yan yol yoktu. Bağlantı yolunun kavisi, D-100'e katılacak şekilde tasarlanmıştı.
Fakat sonradan Güney ve Kuzey yan yollar yapıldı. Bağlantı yolunun kavisi, son anda iyice bükülerek yan yola bağlandı. Bu da araçların dışa savrulmasına ve yüksek araçların devrilmesine neden oldu. Yeni yapılan bağlantı yollarının kavisleri, güney yan yola savrulmadan katılacak şekilde tasarlandı.
Sırada kuzey yan yola bağlantı yollarının yenilenmesi var.
Jeol. Müh. Behzat Gönü - Belki depreme dayanıklı değildi, temeli saglamlastirildi. Éskisine göre daha uzun ve dar yapıldı ise insanlar aciklamabekler, vergi veriyor.
Mete kdyf - Orda mevcut bir köprü zaten vardı. Niye yıkıldı. Neden tekrar mevcuttan daha uzun ve dar yapıldı.
Savaş - dün dolanarak gitmek için yol ararken biranda açık olduğunu gördüm güzel olmuş
Tt - Toplu ulaşım raylı sistem
Serdar - Tek şeritli kavşak kolları bugünü kurtardık gelecek adına endişeliyiz. Köprü üstü yetersiz kollarda gelecekte yetersiz olacak. kavşaktan köprü üstüne çıkan şerit değiştirimce arkadan gelen trafik şişiyor özellikle gölcük yönünden gelişte sıkıntılı kullar varyantı ile sanayiye kadar trafik oluyor. 5 10 sene sonrası neler olacak göreceğiz
Ersoy - Bağlantı yolları, istisnaî durumlar hâricinde tek şeritli olurlar ve transit yola da tek şerit durumunda katılırlar. Aksi halde sinyalizasyon veya çok uzun alan gibi şeylere gereksinim oluşur.
Jeom Behzat Gönül - Bu gün tam anlaşılmasa da, gelecekte beklenen İstanbul depremi sonrası ve bayram tatillerinden dönenlerin oluşturduğu trafik yoğunluna faydalı bir ulaşım hizmeti. Bu köprü gibi birçok yer yenilenmeli ve genişletilmesi faydalı olur. (Jeoloji Müh. Behzat Gönül / Kocaeli).
Gerçek - Zaten mevcut aynı yol vardı yıkılıp yeniden yapıldı ne genişletildi ne yeri değişti aynısı yapildi
Ersoy - Köprünün (bağlantı yollarının) yeri ve dönüş kavisleri değiştirildi. Önceden, D-100'e katılacak şekilde kavisliydi. Şimdi ise Güney Yan Yola katılacak şekilde kavislendi.
Dadaş Metin - orası çok kötü olmuştu yıkılıp yeniden yapılması gerekiyordu Emeği geçen herkese teşekkür ederim Allah razı olsun ??
Mete Karayel - Yolu çok rahatlatır.
Yazılan yorumlardan Özgür Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Sitemizin Topluluk Kurallarına uymayan yorumlar yayınlanmaz. Yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz.
Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Özgür Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Özgür Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.