Hepsiburada hakkında geçtiğimiz gün bir şikayeti gündeme getirmiştik. Haberimizin ardından farklı okurlarımız yaşadıkları sorunları bizlere aktararak firma hakkında şikayetlerini bildirdi. Nurgül isimli bir okurumuz da Hepsiburada tarafından mağdur edildiğini ve karşısında bir muhatap bulamadığını iddia etti. Okurumuzun yaşadıkları ve iddiaları aynen şöyle:
“Hepsiburada’dan YMR Hammer Çok Fonksiyonlu Ultrasonik Çekiç ürünü aldım. Bu ürünün iki farklı çeşidi vardı. Ben cilt sıkılaştırıcı özellikli olan gold renkli ürünü aldım ama bana beyaz renkli, fiyatı daha ucuz olan modeli geldi ve içinde de Hepsiburada’nın sayfasında ürün içeriği kısmında denildiği gibi Türkçe kullanma klavuzu ve Ceo belgesi (onay belgesi) yoktu. Bunun üzerine ürünün bana ulaştığı günün ertesi gününde ürünü iade ettim ve cayma hakkımı kullanarak para iadesi istedim. Fakat ürün bana 2 hafta sonra geri geldi. Çok şaşırdım. Hepsiburada müşteri temsilcisini aradım, onlar satıcı firmanın iadeyi ‘ürünü kullandı’ gerekçesi ile kabul etmediğini söyledi. Ben de yanlış ürünün bana geldiğini, ayrıca kullanma kılavuzunun İngilizce olduğunu, kullanımını anlamadığım ürünü nasıl kullanabileceğimi söyledim. Satıcı firma The Beauty Store’nin (Serhat Baran) numarasını Hepsiburada’dan almak, onlara ihtar çekmek ve yasal süreci başlatmak istedim.
Hepsiburada firmanın iletişim bilgilerini vermedi. Satıcı firmayla aralarında sözleşme varmış, veremezlermiş, sadece kargo firmasından Diyarbakır’a ürünün gittiğini öğrenebildim. Google’dan aradım, firmanın hiçbir iletişim bilgisi de yoktu. Hepsiburada’nın sayfasından ürüne yorum yazmak istedim ama yorumum yayınlanmadı. Ürünü satan firmayla iletişime geçemediğim için Hepsiburada’dan şikayet talebimi oluşturdum ve para iadesi istedim. Ürün tarafıma 2. kez geri geldi. Meğer Hepsiburada beni oyalıyormuş. Bunun üzerine hemen Muğla Menteşe’de tüketici hakem heyetine müracaat ettim. Beni haklı buldular ve 23.11.2020 tarih 161820200001981 karar numarası ile para iademi almaya hak kazandım. Fakat bir türlü paramı geri vermiyorlar. Bunun üzerine kararı icraya vermek istedim. Pandemi olduğu için e-mail atmak istedim. Fakat e-mail adresleri de kapalı, gönderdiğiniz mail size geri geliyor, ulaşılamıyor. Ayrıca sayfalarından da mesaj atılamıyor. Hiçbir şekilde telefon dışında Hepsiburada’ya ulaşılamıyor.”
Yorum yazarak Özgür Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Özgür Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Özgür Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Özgür Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.
Şimdi oturum açın, her yorumda isim ve e.posta yazma zahmetinden kurtulun. Oturum açmak için bir hesabınız yoksa, oluşturmak için buraya tıklayın.
Yorum yazarak Özgür Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Özgür Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Özgür Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Özgür Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.
Yorumlar
(22)Ersen - aynı sorunu yasıyorum
Hepsiburada para iadesi gerçekleşmedi.
6 kasımda aldığım ürün kısa bir süre sonra bozuldu. 09/12/2020 tarihinde Hepsiburada tarafından verilen kargo kodu doğrultusunda ürünü MNG Kargo tarafından yolladım. Ürün 11 /12/2020 tarihinde tedarikçi firma tarafından servis süresi başladı. 04/01/2021 tarihinde Hepsiburada tarafından hem telefon ile hem de Hepsiburada'dan mesaj bölümünden para iadesi gerçekleşeceği bilgisi verildi. Bu sürenin 3-4 gün içinde bankanız tarafına yatıracak bilgisi aldım. Günler, haftalar geçti param yatmadı. Elimde mesaj ve kanıtlar olduğu halde. Sayısız aramam ve mesaj atmama rağmen. Her seferinde başka bir sebepten dolayı engel çıkardılar. Ürün gelmemiş dediler. Kargo teslim Numaram var. Ürün para iadesi olmamış dediler. 1 ay öncesi kendileri tarafından mesajlarım var. Ürün servisi bitti deyip. Tekrar 08/02/2021 ürün elime simdi ulaştı deyip. Servis suresinde dediler. Ürün 11/12/2021 den beri serviste. Hak kazandığım halde. Ürününüz geriye yolluyoruz diye mesaj aldım. Hepsiburada tarafından dolandırıldım. Uzun süreden beri alışveriş yaptığım bir mağazaydı. Hayal kırıklığı yaşıyorum. Bu kadar güvensiz olduğunu bilmiyordum. Kesinle bir daha alışveriş yapmayacağım
Hepsiburada Müşterisi - En güvenilir ve müşterisine sahip cıkan tek site hepsiburada dır 10 yıldır alışveriş yapıyorum ve mağduriyet yaşadım ama anında çözüldü hakkını yiyemem bnm için tr tek hepsiburada güvenilir açısından müşteri iletişimi %100 siparişinin arkasında duran bir firma
Kevser Özdemir - Hepsiburada dan tahta kalem seti ve tahta silgisi aldım silgi geldi fakat kalemler gelmedi iki defa aradım silgi ile teslim ettiklerini söylediler oysa pakette sadece silgi vardı bende surekli bu siteden güvenerek alış veriş yapıyordum ilk kez böyle bir durumla karşılaştım kalemler gönderilmedi
Ali murat - Arkadaşlar
Hepsi buradaydı bırakın.gitti.gidiyor 10numara
Osman - Tüketicinin ifadesinde tutarsızlık var. Hiç bir şekilde satıcının iletişim bilgilerine ulaşamadığını ve sadece kargonun Diyarbakır’a giittiğini gördüğünü yazmış. Hb ninde iletişim bilgilerini vermediğini yazmış. Halbuki iletişim bilgileri mesafeli satış sözleşmesinde mevcut. Bence tüketicinin bilgi eksikliği ve acemiliği var. Yoksa böyle bir sıkıntı yaşamadı çok mümkün değil. Arkadaşlar hb bu tip durumlarda müşteriyi kollar satıcıyı değil
Aylin - Bunlar hep aynı şeyi yapıyorlar... tepki vermek gerekir..!!!!!
Adnan - Hepsiburada'dan sürekli alışveriş yapıyorum.Şimdiye kadar herhangi bir olumsuzluk yaşamadım.
Mağdur - Kızıma örgü seti aldım ürünü bir aydır göndermediler neymiş stokta yokmuş ama ürün satışta bana ürünu iptal ettirdikten sonra ürünü tekrar satışa koydular iki katı fiyatına hediye çeki tanimladilar ama istediğim ürünü alamıyorum tam bir rezalet bir daha hepsiburadami aman aman dolandırıcılar
Mstf Özcn - Mrb ben no 3 bebek bezi sipariş verdim çocuğum no4 beze geçti bez hala gelmedi iade sartlari geregi iade ediyorum ama faturası kesildiği için iade almıyorlar faturada yok ortada stokta olmayan ürünü satiyorlar. 58 gün sonra kavga dövüş para iadesini zorla geri aldim.
2. Olayda ankastre Aygaz satın aldım kargo 1 haftada 3-4 yere gonderildikten sonra 10 gün boyunca samandirada bekledi kargo firmasını aradığımda ürünün olmadığını ama kağıt üzerinde girişi yapıldığını söylediler tabii faturası kesildiği için 15 geçmeden iade edemiyorsunuz ürünü iade işlemi başlattıktan 4 gün sonra ürün bana geldi teslim almadım kavga dövüş para iadesini alabildim 25 gün sonra
Hep oyalama taktiği hiçbir şekilde müşteri temsilcisi haricinde muhatap bulamıyorsunuz. Böyle 3 kağıtçı alış veriş sitesi görmedim bu siteyle bağlantılı tamamen kestim
Gönenli - Yıllardır yaşım dolayısıyla alış-veriş yaptığım bu firmadan tek bir şikayetçi olabileceğim olumsuzluk olmadı.3-5 olumsuzluk 8çin siteyi bu duruma düşürmek çok yersiz.
Yasin - Siz önce haberi iyi okuyun.
Anlatılan şey aldığınız ürünü göndermediler üstüne sipariş veren iptal etmeden hb iptal ediyor. Bu hak değil.
İnşallah da senin ve senin gibi düşünenlerin başına gelirde anlarsınız ozaman
Mamal60 - Ben de neredeyse açıldığı günden beri alışveriş yapıyorum, hiç sıkıntım olmadı.. Beğenmedim ürünleri de sorunsuz iade ettim. Buralara şikayet yazanlar muhtemelen iade şartlarını yerine getiremeyenler..
Adem - Hepsiburada tüketici haklarını hiçe sayarak hem parasını alıyor hemde ürün yok deyip sürekli zaman kazanmak için süreyi uzatarak ürünü kargolamiyor uzun süre oyaladıktan sonra ürünü iade edin diye sorumluluğunu yerine getirmiyor
Bu kadar sorumsuz bir firma görmedim tek çözüm yolları kargolama süreci ni uzatarak zaman kazanmak
Hem sağlıktan hem zamandan ediyor
Mustafa Çanta - Hepsi burada bunu hep yapıyo aynı olayı bende yaşadım Apple woch 6 saat aldım iade şartlarında iade ettim 2 kez ürünü tekrar tekrar iade ettilerr Apple servisinden rapor aldım yine iade ettıler gerekçeleride ürünü test etmemmiş ,böylr bır ürün test etmeden içerigi ve verileri görmek mümkün mü
Tamamen bahane üretiyorlar bu ticari ahlağa sığmıyo lanet olsun hepsi buradamı asla üçkaatçılar
Archer - küfür edin, o zaman paranızı iade ediyorlar, ben öyle yaptım ve aldım :-)
Özlem Alemdar - Aldığımız bir ürünün faturasını bir türlü alamıyoruz. Fatura yokmuş, firma veremiyormuş. Nasıl faturasız mal satar veya sattırırsınız diyoruz, bize 20,-TL ' lık hediye çeki gönderdiler. Vergi dairesine şikayette bulunacağız, faturasız mal satmaktan. ( çok sıkıştırınca biz gönderdik, siz kaybettiniz dediler, o zaman aslı gibidir yapıp sizdeki nüshayı gönderin deyince, bu malın faturası yok dediler. )
Gerçekler - Maalesef hepsiburada büyüdükçe kalitesizleşti, satıcısı kendisi olmadığı ürünleri alırken o firmayı çok iyi araştırmak gerekiyor, bu durum diğer alışveriş sitelerinde de geçerli, çok sayıda sahte ürün satılıyor ve bunlar denetlenmiyor, cezaları da caydırıcı değil. Maalesef ülkemiz replika üründe çığır açmış durumda. Tüketiciere tavsiyem fiyatı çok uygun olan ürünlere şüpheyle yaklaşsınlar.
İsa Mutlu - bi benzer durum benim başıma geldi. satıcı keyfe keder iade almadı üstelik yalanda söyledi ben ürünü kullanımaz hale getirmişim. hepsiburada satıcıdan yana tavır alıyor ve müşterisini mağdur ediyor. Bende gördüğüme söylüyom görmediğime ısmarlıyorum hesabımıda sildim.
Mağdur - Aynısı başıma geldi, benimle hiç ilgilenilmedi. Kullanmadığım ğrün resmen kakalanmış oldu. Tüketici haklarına başvurdum bir sene sonra paramın iadesi oldu
Paşadan 41 - evlere kapıya teslim istiyoruz ama yapınıyorlar. sitelerde
Serdar - Site üzerinden parfüm aldım. Ürün sahte çıktı. İade ettim. İadeniz, şartları sağlamadı diye geri gönderdiler . Tüketici hakları mahkemesine baş vuracağımı söyledim , kabul ettiler. Tabii bunlar hep süre..
Alınan ürünler ile ilgili yazdığım yorumları olumsuzsa kabul etmeyip yayınlamıyorlar.
Birben - Valla bizde tuvalet kağıdı aldık havlu kağıt yolladılar pahalı ürünü satıp ucuz ürün gönderdi hepsi burada asla birdaha alışveriş yapmam
savaş - sadece bu olsa yine iyi ürün kusurlu eksik anlatıldığı gibi değilse ve bunnunla ilgili aldığınız ürünün yorum kısmına yorum yazacaksanız eleştrisel yorumları yayımlamıyorlar
ve satıcıyla iletişime geçin diyorlar o zaman bazı internet sitelerinde olduğu gibi satın almadan önce satıcıya soru sor kısmı olmalı
Yazılan yorumlardan Özgür Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Sitemizin Topluluk Kurallarına uymayan yorumlar yayınlanmaz. Yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Özgür Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Özgür Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.