Körfez’de yaşayan Sibel İpsatan isimli okurumuz, Türk Telekom ile aylardır sorun yaşadığını belirterek yetkililerden yardım istedi. Türk Telekom ile daha önce de nakil işlemi nedeniyle sıkıntı yaşadığını ve uzun uğraşlar sonucu o sorununun çözüldüğünü belirten Sibel Hanım, şimdiki sorunun yüksek gelen faturalar olduğunu söyledi. Okurumuz şunları anlattı: “Türk Telekom tarafından yansıtılan düzensiz faturalar ile uğraşıyorum. Böyle rezil, böyle çirkin bir hizmet olmaz, olamaz. Ama maalesef ki online, uzaktan eğitim sürecinde olduğumuz için hat iptali yapamıyorum. 79.90 TL’lik taahhütlü paketim olmasına rağmen her ay bana 268 TL, 263 TL, bu ay da 241 TL fatura çıkardılar. Her ay arıyorum, her ay fatura yanlış, yüksek diye 1 saat müşteri temsilcisi ile görüşüyorum. Sonra faturam düzeltiliyor. Ama ben her ay farklı ve yüksek gelen faturalar ile karşılaşmak ve uğraşmak istemiyorum.” Telekom’un Sibel Hanım’ın sorunu ile ilgilenmesi gerekiyor.

Yorum yazarak Özgür Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Özgür Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Özgür Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Özgür Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.
Şimdi oturum açın, her yorumda isim ve e.posta yazma zahmetinden kurtulun. Oturum açmak için bir hesabınız yoksa, oluşturmak için buraya tıklayın.
Yorum yazarak Özgür Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Özgür Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Özgür Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Özgür Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.
Yorumlar
(15)Taner - Oda bişeymi bana 2100 TL cayma bedeli ödettiler
Yurdakul Kartal - Faturalı hattım 8 Gb 1000 Dk. 40 Küsür TL. 800 Mgb. Ev internetini kullandığım halde Bilgim dışında Aşım Olmuş 120 Küsür TL. Faturalandırılmış. Önceki Aylarda kullanmadığım Gb. Larda indirim olmaz Megabayt aşımlarda kol gibi fatura. Bumu seni hizmetin. TÜRK TELEKOM Bu zor günlerde milleti kazıklama. Fatura ödenmediyinde hat kapatmayı biliyor isen İnternet bitiyindede Kapansın Diye talimat veriyom böyle hizmetimiz yok. Niye Tuzzak Kuruyon Limit aşsında kazıklayım diye. Abonelerine Tuzzak Kurmuyacan! Zehir Zıkkım Olsun! Güya Faturam Az gelsin diye Ucuz tarifeye geçtim. Sözleşme bittiğinde görüşeceyim seninle. TÜRK TELEKOM.
Eyüp Türk - Türk Telekom iyice üçkağıtçı olmuş haksız paralar alıyorlar haklarını alsalar kimse bu kadar mağdur olmaz ama inanın böyle şeyler sadece turktelekomda değil bütün faturalı hatlarda internetlerde oluyor ama alışmışlar milletin parasıyla ceplerini doldurmaya Allah yetirmesin kim haksız kazanç elde ediyorsa Allah colugundan çocuğundan çıkarsın yedikleri para helal değil haramdır haram malla helal sofra kurulmaz bunu hiç bir zaman unutmayın
Celal - Benim babamada ayni şeyi yaptilar aşim yapmişsin diye sadece 1 ayın faturası 700 tl fatura geldi normalde 39 tl ödüyorduk eskiden cok memnundum 2021 e gecer gecmez ilk yilin kaziğini atilar bakalim daha neler gürecez hayırlisi
Medine - Bende ya 60TLlik faturaya 200TLden fazla odedim bi kaç kere
Hüseyin Altintas - Aynı sorunu bende yaşıyorum 60 tl taattuh gelen fatura 124 tl ayıp ya bu ne
Abdurrahman Ateş - Maalesef aynı hatayı bende yaptım hizmet anlayışı hiç yok bir kere taahhüt yaptınız mı sonuna kadar çektiriyorlar
Cennetim - Bende aynı sıkıntıyı aylardır yaşıyorum terbiyesiz insanlar her seferinde halloldu diyorlar bir sonraki ay gene aynı cimere şikayette bulundum bakalım ne olacak sonucu
Aynını Yaşamış Vatanda - Bilinçli yapıyorlar katar bu kurumu dolandırdı bunlarda o miktarı vatandaştan çıkarmaya çalışıyor,
Ramo7070 - İşine bak. Bizden mi cikaeacak parayı. Gec bunları ezelden beri yaptıkları bu
Yasemin Arslan - Benimede 15 olmasına rağmen 268 geliyor aynı sorunu bende yasıyorum
İzmi̇tli̇ - OPERATÖRLERİN EN KÖTÜSÜ.ARIZA KAYDI BIRAKIN HİÇ İLGİLENMİYORLAR.
Köprülü - TÜRK TELEKOM MÜŞTERİ KAYBETMEK İÇİN ELİNDEN GELENİ YAPIYOR BİLE İSTİYE KURUM ZARARA SÜRÜKLENİYOR VE YETKİLİLER BUNU SADECE AMA SADECE SEYREDİYOR.İNANIRMISINIZ 3 AY HATTIMIZ KESİKTİ O KADAR ARIZA KAYDI VE DİLEKÇEYLE ARIZA KAYDI BİR ÇOK KEZ ARIZA SEVİSİNE GİDEREK YAPILAN ŞİKAYETLERE ORALI OLMADILAR VE HER AY FATURA GÖNDERMEYE DEVAM ETTİLER.KENDİ ADIMA TT EV TELEFONU İNTERNET NE VARSA KAPTTIRIRKENDE UTANMADAN NİYE KAPATTIRIYORSUNUZ DİYE SORMAZLARMI İKİ GÜNDE ZOR KAPATTIM HATLARI İLLALLAH DEDİRTTİER
Nevriye - Bizde bu hatla uğraşıyorum çok şükür bu ay bitiyor 2 yıl bıktım artık herkes aldığı parayı buralara yatıyor
Ers - Dar gelirli halkı düşünen mi var?
Vuran vurana.Siyasetçiler kendi derdinde...Şirketler krizi fırsata çevirme derdinde...
Yazılan yorumlardan Özgür Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Sitemizin Topluluk Kurallarına uymayan yorumlar yayınlanmaz. Yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Özgür Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Özgür Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.