MOBESKO’da yaşanan mobilya sorunu çözüldü

Kartepe Köseköy’de faaliyet gösteren MOBESKO’daki Pierre Ross adlı mağazadan mobilya takımı satın alan Celil Gökberk Sonugelen isimli okurumuzun iddialarına geçtiğimiz günlerde yer vermiştik.

Haberimizde, Sonugelen’in MOBESKO’daki Pierre Ross Mağazası’ndan koltuk takımı aldığını, yaklaşık 2 aylık maaşını bu koltuk takımına ödediğini ancak ürünün kırık ve tamir görmüş şekilde tarafına teslim edildiğini gündeme taşımıştık.

Söz konusu haberimizin ardından hem MOBESKO yönetimi hem de Pierre Ross Mağazası tarafından yazılı açıklama yapıldı.

MOBESKO’dan yapılan açıklamada şöyle denildi:

“MOBESKO olarak ana kapıdan giren her müşterimizi misafir olarak görüyor, ilgi ve alakamızı ekşitmiyoruz. Her sektörde olduğu gibi mobilya sektöründe de herkesi yüzde 100 memnun etmek mümkün olmuyor. Habere konu olan şikayetle haberin yayınlandığı zaman bilgimiz oldu. Konuya hemen müdahale edilip, memnuniyetsizliğini dile getiren vatandaşın alışveriş yaptığı Pierre Ross Mağazası yetkililerinden savunma istenmiştir. Konunun ivedilikle mutlaka ama mutlaka önce karşılıklı diyalog yoluyla çözülmesi, müşteri memnuniyetsizliğinin giderilmesi talep edilmiştir. Nitekim sorun tatlıya bağlandı. Mağaza ve müşteri anlaşarak orta yol bulundu. Müşterimizin ürünleri teslim alındı, tarafında para iadesi yapıldı. Kendisi bizlere teşekkürünü iletti.”

Pierre Ross Mağazası yöneticileri de müşteri Celil Gökberk Sonugelen ile iletişime geçtiklerini, sorunun çözüldüğünü ve anlaştıklarını belirtti.

MOBESKO’daki sorunun tatlıya bağlanmasından hem MOBESKO yönetimi, hem Pierre Ross Mağazası hem de müşteri Celil Gökberk Sonugelen son derece memnun kaldı.

01 Nis 2021 - 16:23 - Gündem --- Okunma

Son bir ayda ozgurkocaeli.com.tr sitesinde 6.241.643 gösterim gerçekleşti.


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Özgür Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Özgür Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Özgür Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Özgür Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.

03

Önce Ahlâk - Her önüne gelen mobilyacı olursa sonuç bu olur.

Hangi meslek olursa olsun önce o iş ile ilgili eğitim görmek ve iş yapabilir sertifikası almak bu tür sorunları ortadan kaldıracaktır.

Gördüğüm ve duyduğum kadarıyla Mobesko pişmanlıktır.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 03 Nisan 23:16
02

Sade Vatandaş - Müşteri hasarlı yerin tamir edildiğini farketmeseydi kakalamış olacaklardı yani. Şimdi o geri iade edilen malın biraz daha rutüş yapılarak başka bir müşteriye kakalanmayacağının da garantisi yok tabi..

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 02 Nisan 00:41
01

4100 - Pierre Ross yöneticileri konu basına ve Mobesko yönetimine gitmeden neden çözmemişler acaba?

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 01 Nisan 21:16