Hepsiburada mağdur etti

Türkiye’nin en büyük online alışveriş sitesi hepsiburada.com herkes tarafından güvenilir ve zamanında teslimat ile bilinir. Ancak diğer merdivenaltı online satış siteleri gibi hepsiburada.com da müşterilerini zaman zaman mağdur ediyor, işinin arkasında durmuyor. İnternet sitesi üzerinden online alışveriş yapan tüketiciler, ürünlerinin durumunu öğrenmek için büyük savaş veriyor.

Bunun son örneği birkaç gün önce yaşandı. 16 Ağustos günü hepsiburada.com üzerinden telefon satın alındı. Alıcı, satıcının da ‘hepsiburada’ olmasına özen gösterdi, hepsiburada’ya sonuna kadar güvendi. 276382823 sipariş numarası ve 3569859964 kargo takip numarası olan ürünün daha hızlı teslim edilmesi için hepsiburada.com’un hizmeti olan hepsiJET ile teslimat da istendi. Bunun için 12.99 TL ekstra kargo ücreti ödendi.

Hızlı teslimat ile övünen hepsiburada.com, ürünün 17 Ağustos günü alıcıya teslim edileceğini belirtti. Tüketici, aldığı telefonun ücretini internet üzerinden kredi kartı ile ödedi. Alışveriş hemen işleme alındı. Aynı gün ya da bir sonraki gün ürünün hazırlanıp kargoya verilmesi gerekiyordu ancak iki gün boyunca hiçbir gelişme olmadı.

Siparişin ilk günkü gibi kalması karşısında alıcı, hepsiburada.com ile iletişime geçti, ürününün durumunu sordu. Telefondaki müşteri temsilcisi sorunu hemen çözmek yerine ‘destek talebi’ oluşturulmasını istedi ve sorunun en hızlı bu şekilde çözüleceğini söyledi. Ardından ‘destek talebi’ de oluşturuldu. Aradan saatler geçti, gece oldu ama sorunla yine ilgilenilmedi. Bunun üzerinde alıcı bir kez daha hepsiburada’ya telefondan ulaştı. Müşteri destek hattındaki temsilci, ‘destek talebi’ kısmına banka provizyon numarasının yazılmasını, bu şekilde işlemin çözüleceğini söyledi. Ardından bankayı arayıp provizyon numarasını alan tüketici, denileni yaptı. Ertesi gün de kargo teslim edildi.

Ancak eğer müşteri defalarca kez hepsiburada.com’u aramasa, sorun yaşadığını bildirip konunun üzerine gitmese belki de bu ürün günlerce beklemede kalacaktı.

İnternet üzerinden ürün siparişi alan hepsiburada.com, hepsiJET ile hızlı teslimat güvencesi veriyor ancak teslimat günü geçmesine rağmen müşteriyi hiçbir şekilde bilgilendirmiyor. Mağdur olan müşteriler telefonla müşteri hizmetini arıyor ve sorunun çözümü için saatlerce oyalanıp ‘destek talebi’ kısmına yönlendiriliyor. Hepsiburada.com’ gibi büyük ve köklü bir kurumun bu gibi sorunları daha hızlı çözmesi gerekiyor.

Hepsiburada.com üzerinden verilen sipariş gününde teslim edilmedi, müşteri de hiçbir şekilde bilgilendirilmedi.

18 Ağu 2021 - 20:21 - Perde Arkası --- Okunma

Son bir ayda ozgurkocaeli.com.tr sitesinde 6.208.851 gösterim gerçekleşti.


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Özgür Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Özgür Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Özgür Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Özgür Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.

18

OSMANLI - dua et teslim edilmiş tokatlanmamışsın internette neler duyuyoruz

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 20 Ağustos 22:08
17

Adfg - Hepsiburada. Com ilgilenmiyor artık müşteri hizmetleri var. Ancak hiçbir sorun giderilmiyor. İlk önceliğim olmaktan çıktı.

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 20 Ağustos 17:24
16

Hepsiburada Mağduru - Geçen yaz başı Şişme Havuz aldım Hepsiburada dan. Çocuklar pandemiden sıkıldı balkonda oynasınlar diye. Buraya dikkat tam 2 hafta sonra iptal yaptılar. Hiç bir ön bilgi verilmeden. Arada aradıklarını söylememe gerek yok. Satıcı fiyat arttırmış, o düşük fiyattan gönderememişler, ürün yok diyorlardı. Ürün ile ilgili yorumumu bile yayınlamadılar.

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 20 Ağustos 07:14
19

Nasuhbey - @Hepsiburada Mağduru 16 nolu yoruma cevabı: O yorum konusunda n11 Bir numara kesinlikle yayınlıyor

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 21 Ağustos 07:34
15

M.s.d. - Bende çok eski müşterisi olarak, geçenlerde bir ürün aldım. Hepsi jet ile c.tesi teslim edeceklerini beyan ettiler. C.tesi ürünüm hiç bilmediğim bir kişiye teslim edilmiş. Akabinde 2 kez aramama rağmen kargo şirketi sizi arayacak dediler. Salı günü teslim alan şahıs başka birisi ile ürünü getirdi. Hemde şikayet etmisiniz bizi diye. Kargocuları görmedik bile

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 19 Ağustos 21:16
14

Üniversiteli İşsiz - Hepsiburada, artık eskisi gibi güvenilir değil maalesef. Alt satıcıları çok sorumsuz. Son 3 yıldır nadiren alışveriş yapabildim. Ve bu aldıklarımın da çoğu ayıplı çıktı.

Yanıtla . 7Beğen . 2Beğenme 19 Ağustos 12:54
13

Online Alışveriş - Banka güvenlik için provizyon uyguluyor, para hepsiburadaya geçmeden adamlar aldığınız ürünü göndermez tabiki. Banka ve Hepsiburada arasında bağlantı müşteridir ve provizyon numarasını vererek çözüme ulaşmışsınız,

daha önce bende defalarca alışveriş yaptım hatta aldığım telefonun tuşunun basma hissi hoşuma gitmediği için geri gönderdim paramı iade ettiler.hepsiburada babamın şirketi değil ama bence türkiyenin en iyi online alışveriş sitesi.

Yanıtla . 13Beğen . 2Beğenme 19 Ağustos 11:53
12

Mürüvvet Suğan - bende trendyoldan çok şikayetçiyim dahada bir şey almam telefon aldım imei numarası kopyalanmış çıktı yok yere suçlu duruma düşecektim neredeyse

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 19 Ağustos 11:25
11

Essra - 50-100TL fazla verip görerek elleyerek ve mahalle esnafını koruyarak hareket edersek alanda memnun olur satanda

Yanıtla . 9Beğen . 6Beğenme 19 Ağustos 09:58
10

İzmit - Hepsiburada ve trendyol ikisininde tüketici politikası kandırmaya yönelik aman uzak durun.

Yanıtla . 5Beğen . 5Beğenme 19 Ağustos 09:51
09

Fani birisi - Ulan amma gıbıcık oldunuz be. 2 gün sonra teslim olsa ne olur.Adam bilgisayar alıyor içinden hıyar çıkıyor. O ne yapsın.

Yanıtla . 17Beğen . 5Beğenme 19 Ağustos 06:57
08

Arda - Bende indirimdeyken 3 adet kot aldım. Teslimat gününün üstünden sanırım 1 hafta gecti kotlar gelmedi. Müşteri hizmetlerini aradım ürünler stokta yokmuş. Satışı iptal edip paramı iade ettiler. O kortları yeni fiyattan alsam en az 50 TL kaybım var. Peki bana urunu satıp gondermeyip, sonrada kafasına göre satışı iptal eden hepsiburada ya bir ceza var mı yok...

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 19 Ağustos 05:48
07

Tufan - Teslim edilmiş işte daha ne kurcaliyorsun kafasında olanlara her şey müstahak, adam hizli teslimat için ekstra ücret ödemiş ve söz verdikleri teslimat süresinde ürünü alamamış ve parası boşa gitmiş, belki adam şehir dışına gidecekti vs ona göre plan yapmış olabilir

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 19 Ağustos 04:09
06

Delikanlı - Eskisi gibi kaliteli hizmet veremiyorlar maalesef...Hiç şaşırmadım birçok kez beni de mağdur ettiler...

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 19 Ağustos 00:07
05

... - Biz akraba olmuştuk nerdeyse bilgisayar için alıştık artık

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 18 Ağustos 23:57
04

Sımarıklık - 1 gun gec gelmıs nedır yanı bu mu sorun bu ınsanlar ıyıce sımardı artık nedır yanı 1 gun gec gelse Allah baska dert vermesın

Yanıtla . 14Beğen . 14Beğenme 18 Ağustos 23:08
03

Cenk Cemil - Hepsiburada'nın yadiği naneler sadece bununla sınırlı değil ! Sayfalarında pazarladıkalrı bazı kaliteli ürünlerin yerine de tüketicilere aynı markanın sanki bişmeden yapılmış bir işlemmiş gibi daha düşük kalitedeki ürünlerini göndiryorlar !

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 18 Ağustos 23:06
02

Nasuhbey - Ön yargılı davranıliyor ben 1161 TL ye akü sipariş ettim kargocular aradı geldik diye baktım akünün sapı kopuk ve patlamış asfalta suyu akmış almadım gönderdim ve mağazaya bilgi verdim ve akşama kargo takibinde teslim aldığım gözüküyor du Hepsiburada yi aradım ve paramı almadım, mağaza halen teslim edilmiş diye mağazaya Bilgi vermiş mağaza mahkemeye vericem dedi bende şubeye gidip durumu izah ettim araştırıp bana bilgi vereceklerini söylediler ama vermediler, neticede paramı aldim

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 18 Ağustos 22:38
01

Vatandaş - Teslim edilmiş işte daha neyini kurcalıyorsun.Haber değeri yok gözümde...

Yanıtla . 5Beğen . 10Beğenme 18 Ağustos 22:01

SATILIK ÇAY OCAĞI

SATILIK ÇAY OCAĞIÇay ocağında aktif olarak çalışacak ortaklar alınacaktırKadıköy Mah.19:00'dan sonra arayınızTel: 0535 344 77 47

SAHA İŞÇİSİ ARANIYOR

İŞ AÇIKLAMASI Derince Liman Sahası içerisinde , Denmar Depoculuk şirketinde ‘’Liman Saha alanında’’ TAHMİL – TAHLİYE ( Yükleme – Boşaltma , Mavi yaka...

BAZA YÜKSELTİLİR

BAZA YÜKSELTİLİRAltlarını rahatça temizleyebilmeniz içinFiyat 200 TLTel: 0535 895 09 53

BAY PERSONELLER ARANIYOR

DOĞA LOJİSTİK TEMİZLİK Fabrika bünyesinde bahçe bakım ve temizlik işlerinde çalışacak 22-40 yaş aralığında 2 doz aşısını tamamlamış BAY PERSONELLER al...

SEVKİYAT ŞOFÖRÜ ARANIYOR

İzmit Sanayi Mahallesinde bulunan tatlı  fabrikamıza İstanbul/Bursa/İzmit arasında çalışacak SEVKİYAT ŞOFÖRÜ aranmaktadır 40-45 yaş aralığında, SRC, p...

BULAŞIKÇILAR ARANIYOR

Restaurant ve Teknopark projemizde çalıştırılmak üzere , BULAŞIKÇILAR alınacaktır. Kartepe Yemek Ve Gıda San.Ve Tic.Ltd.Şti Tel: 0 262 335 52 66

ANIL KUMLAMA ELEMANLAR ARIYOR

Firmamız ANIL KUMLAMA bünyesinde çalıştırılmak üzere KUMLAMACI ve kumlamada yetiştirilecek ELEMANLAR aranmaktadır. MÜRACAT: ANIL KUMLAMA BOYA TAH.İŞ...

FORKLİFT OPERATÖRLERİ ARANIYOR

Dilovası bölgesinde çalışacakFORKLİFT OPERATÖRLERİ alınacaktırİzmit ve Gebze'den servisimiz vardırTel:0 541 363 46 62 - 0 549 786 58 05

ARS ARITMA ELEMANLAR ARIYOR

Çelik Konst. Fabrikamızda çalışacak ; İMALAT USTASI , GAZALTI KAYNAKÇILARI ve  ÇELİK İŞİNDE YARDIMCI ELEMAN alınacaktır. ARS ARITMA ÇELİK LTD.ŞTİ....

MAKİNA ELEKTRİKÇİSİ ARANIYOR

Makina Elektrikçisi aranmaktadır.İzmit SanayisiTel: 0544 298 45 41