Bu duruma bir örnek de 20.12.2021 tarihinde yaşandı.
Bir vatandaş şikayetini şöyle dile getirdi:
“Planlandığından daha sık gidip-gelen elektrik kesintileri sebebi ile hiçbir problemi olmayan buzdolabı ve bilgisayar ana kartı hasar görüp çalışamaz duruma geldi. Buzdolabının kısa devre yapması ile beraber acilen marka yetkili servisine başvurduk. Ariston resmi servis onaylı raporunda da belirttiği gibi, teknik ekip tarafından yapılan incelemelerde, yüksek voltaj sebebi ile arızaya geçtiği ve çalışamaz duruma geldiği açıkça belirtilmiştir.
Zarar gören motor, regülatör ve diğer bakımlar sonucunda, Sedaş’ın sık sık ve kontrolsüz elektrik kesintileri sebebi ile 3.300 TL ( üç bin üç yüz Türk Lirası) miktarında zararımız olmuştur.
Bunun sonucunda 27.12.2021 tarihinde Ariston yetkili servis tarafından gönderilen ayrıntılı rapor dahilinde 4 Ocak 2022 tarihinde 10 iş günü dolmadan gerekli belgelerle zararın karşılanması için Sedaş’a başvurmuş olup, 7000009552 numarası ile şikayet talep kaydı oluşturulmuştur.
06.01.2022 tarihinde, tarafıma gerekli haber verilmeden, adreste olup olmadığımız sorgulanmadan 0 53*********72 numaralı telefondan tarafıma telefon edilmiş, adrese kontrol için gelindiği bildirilmiştir. Fakat adrese 1 saat sonra geleceğimi bildirdiğim, elemanın ise daha sonra geleceğini belirttiği halde kimse tekrar aramamış ve bahsettikleri kontrol her ne ise o kontrolleri yapmaya kimse gelmemiştir.
Üstüne 11 Ocak 2022 tarihinde hiçbir gerekçe göstermeden telefonuma 7000009552 numaralı talebinin olumsuz sonuçlanmıştır mesajı ile konuyu kapatmış ve verdikleri zararın ispatlı raporu olmasına rağmen kabul etmemişlerdir. Planlı kesinti diye söylenen tüm kesintiler yüksek voltaj sebebi ile vatandaşa gereksiz masraf çıkartmakta, eğer bunun bir önlemi varsa yazı, mesajla ya da herhangi bir başka yolla uyarı yapılmamakta, önlem olarak yapılacaklar tarafımıza r tarafımıza bildirilmemektedir.
Bu sebeple bundan sonra da zarara uğramayacağımız meçhul olup, Sedaş’ın verdiği ve gerekçesiz kabul etmediği bu zararı karşılamasını ivedilikle talep ediyorum.”
Yorum yazarak Özgür Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Özgür Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA), Anka Haber Ajansı (ANKA) tarafından servis edilen tüm haberler Özgür Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Özgür Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.
Şimdi oturum açın, her yorumda isim ve e.posta yazma zahmetinden kurtulun. Oturum açmak için bir hesabınız yoksa, oluşturmak için buraya tıklayın.
Yorum yazarak Özgür Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Özgür Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA), Anka Haber Ajansı (ANKA) tarafından servis edilen tüm haberler Özgür Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Özgür Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.
Yorumlar
(7)Gerçekler - Benim de tv min led paneli yandı bu elektrik kesintilerinden.
Kral - SEDAŞ VE SEPAŞI EPDK BİRAN ÖNCE KAPATMALI
Korfez4141 - Hocam seni bi kere servis dolandirmis yetkili falan degil AS grup sahtekarlar benimde aynisi basima geldi bosh marka dolap bozuldu 7 bin tl bayildim gelen kisi sedas tan alirsiniz dedi rahat olun dedi. Ona kandik sedas uzerinden kandiriyolar
servis formu hikaye degisen parcalari gercek yetkili bosh servise sordum 2 bin tl gecmez dediler yikildim . Netten nerden bulduysam bence sen AS grup mahkemeye ver buyuk dolandiricilar
Bir Tavsiye - maalesef benim de başıma geldi, buzdolabı için arçelik genel merkezi diye aradığımda meğersem dolandırıcı firmayı aramışım, onlarda arçelik servis diye çağrı merkezi kıvamında konuşma yapınca uyanamadım tabi...200 tl lik masrafa 2000 tl ödeyince uyandım. arçelik yetkili servisi çağırıp, yaptıkları işlemi, gösterince en fazla 200 tl lik işlem yapmışlar dediler, sonrasında haftalarca uğraşıp paramın bir kısmını kurtarabildim. o yüzden google dan arçelik servis yazıp aratırken dikkat edin ve arçeliğin kendi çağrı merkezini aradığınızdan emin olun.
Bi bitmediniz - Bu kurum kadar lanet bir kurum yoktur. Keşke alternatif olsa
Özgür - Basiskele de cok elektrik kesilmeleri oluyor buna bir an önce bir çare bulunmasi lazim.
Anadolu Çocuğu - SEDAŞ HALKI MAĞDUR ETMEKTEN BAŞKA NE İŞE YARAR, CİMERE KAÇKERE ŞİKAYETTE BULUNDUM
Yazılan yorumlardan Özgür Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Sitemizin Topluluk Kurallarına uymayan yorumlar yayınlanmaz. Yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA), Anka Haber Ajansı (ANKA) tarafından servis edilen tüm haberler Özgür Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Özgür Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.