Hepsiburada vatandaşı mağdur mu etti?

İnternet üzerinden diş fırçası siparişi verdiğini ancak ürünün kendisine bir türlü teslim edilmediğini belirten Erkan Ayhan şu iddialarda bulundu: “Hepsiburada uygulaması üzerinden Oral B diş fırçası siparişi verdim. Satıcı Carrefour firmasıydı. Ürünümü 20 günde kargolamadılar. Defalarca müşteri hizmetleri ile telefon ve Whatsapp üzerinden görüşme yapmama rağmen bir türlü ürünü kargolatamadım. Her aradığım Hepsiburada müşteri temsilcisinin farklı konuşmalarına ve çözüme ulaştırılması konusunda farklı konuşmalar ve yazışmalar oldu. Bir türlü istenen cevap ve çözüme ulaşılamadı. 11.12.2020 tarihinde son kez telefon ve Whatsapp üzerinden yazışmamızda da ürünün farklı satıcı üzerinden siparişinin sağlanacağı bilgisi verildi ve benim onayıma sunuldu. Ben de bir an önce gönderilsin de hangi satıcı üzerinden olursa olsun gönderin dedim. Yazışmadan takribi 1 saat geçti, ürünü komple iptal ettiler. Parayı da iade ettiler, tarafımdan onay ve teyit almadan. Tekrardan yazışmalar üzerine müşteri temsilcisi arkadaşın yapmış olduğu hata olduğunu beyan ettiler. Bu durumu kesinlikle kabul etmediğimi belirttiğim halde sadece özür ile geçiştirdiler. Beni hediye çeki (ürünün fiyat farkını) göndererek kullanıma zorla sundular. Neticesinde Hepsiburada müşteri hizmetleri kendi hatalarını kabul etmeyip işi çözememektedirler ve sadece firma tarafını tutmaktadırlar. Hiçbir şekilde müşteri memnuniyetini ön planda tutmamaktadırlar. Yaptıkları hatalarını hediye çeki adı altında insanları kandırmaktadırlar.”

- Özgür Kocaeli Gazetesi, Perde Arkası bölümünde yayınlandı
https://www.ozgurkocaeli.com.tr/haber/5880035/hepsiburada-vatandasi-magdur-mu-etti