Teknosa’dan şikayet var

Teknosa.com üzerinden bir tablet satın aldığını belirten okurumuz, tabletin camı kırık bir şekilde eline ulaştığını, bu sorunun çözümlenmesi için hiçbir muhatap bulamadığını söyledi. Okurumuz, yaşadığı sorunu şöyle anlattı:

“22 Şubat 2021 tarihinde teknosa.com’dan almış olduğum tablet elime ekranı kırık bir şekilde ulaştı. Anında müşteri hizmetleri ile iletişime geçip ürünün geri iadesinin yapılmasını istedim. Ancak iki hafta boyunca sürekli telefon görüşmeleri ve mail trafiği sonucunda “Kurulumu yapılan ürünün geri iadesini yapamıyoruz" şeklinde geri dönüş oldu.

İlgili kurumun teknik servisinden destek için İzmit Symbol AVM’ye kadar gitmeme rağmen yine eli boş bir şekilde döndüm. Adı olan bu kuruluş tarafından resmen dolandırıldığımı düşünüyorum. Maddi ve manevi yaşadığım bu olumsuzluğun başkaları tarafından da yaşanılmaması için sesimi her yerde duyurmaktayım. Lütfen sizler de benim sesim olun ve yaşanılan bu duruma sessiz kalmayın.”

- Özgür Kocaeli Gazetesi, Perde Arkası bölümünde yayınlandı
https://www.ozgurkocaeli.com.tr/haber/6622093/teknosadan-sikayet-var