MOBESKO’dan açıklama

Kartepe Köseköy’de faaliyet gösteren MOBESKO’daki Pierre Ross adlı mağazadan mobilya takımı satın alan Celil Gökberk Sonugelen isimli okurumuzun iddialarına geçtiğimiz günlerde yer vermiştik.

Haberimizde, Sonugelen’in MOBESKO’daki Pierre Ross Mağazası’ndan koltuk takımı aldığını, yaklaşık 2 aylık maaşını bu koltuk takımına ödediğini ancak ürünün kırık ve tamir görmüş şekilde tarafına teslim edildiğini gündeme taşımıştık.

Söz konusu haberimizin ardından hem MOBESKO yönetimi hem de Pierre Ross Mağazası tarafından yazılı açıklama yapıldı.

MOBESKO’dan yapılan açıklamada şöyle denildi:

“MOBESKO olarak ana kapıdan giren her müşterimizi misafir olarak görüyor, ilgi ve alakamızı ekşitmiyoruz. Her sektörde olduğu gibi mobilya sektöründe de herkesi yüzde 100 memnun etmek mümkün olmuyor. Habere konu olan şikayetle haberin yayınlandığı zaman bilgimiz oldu. Konuya hemen müdahale edilip, memnuniyetsizliğini dile getiren vatandaşın alışveriş yaptığı Pierre Ross Mağazası yetkililerinden savunma istenmiştir. Konunun ivedilikle mutlaka ama mutlaka önce karşılıklı diyalog yoluyla çözülmesi, müşteri memnuniyetsizliğinin giderilmesi talep edilmiştir. Karşılıklı diyalog yolu ile çözülmez ise tarafların haklarını sözleşmelerde yazdığı gibi Kocaeli Mahkeme ve İcara Dairelerinde aramaları tebliği edilmiştir.”

Pierre Ross Mağazası yöneticileri de müşteri Celil Gökberk Sonugelen ile iletişime geçtiklerini ve ürünü yerinde görme talebinde bulunduklarını ancak aynı hassasiyetin karşı taraftan gösterilmediğini dile getirdi.

- Özgür Kocaeli Gazetesi, Gündem bölümünde yayınlandı
https://www.ozgurkocaeli.com.tr/haber/6879533/mobeskodan-aciklama